Gå til innhold

en uke over, overtidskontroll imorgen, noen m erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en uke over og ganske utslitt...

Noen som vet hva som må til for å bli satt igang? Jeg har ikke forgiftning eller overvekt eller annet enn masse bekymring og ingen krefter.

Blir også glad hvis noen evt deler igangsettingserfaringer!Har født før men hørt at det er mye verre, stemmer det? Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var 41+1, så var jeg på overtidskontroll! Der tok dem ultralyd, sparkeprøve og sjekket modning. Jeg hadde bare 1 cm åpning og ingen modning.

babyen ble estimert til å være 4,7 kg . alltså veldig stor, og jeg var førstegangsfødende.

men satte meg ikke igang før ei uke etterpå når jeg var 42 uker, og da hadde egentlig fødselen startet av seg selv, fordi jeg hadde allerede rier når jeg møtte opp på sykehuset den dagen.

jeg tryglet og ba om å bli satt igang, jeg var livredd siden det var en stor baby, var så utrolig rett for at han skulle sette seg fast med skuldrene, blir tatt ut med tang, keisersnitt osv. men sykehuset satte meg ikke igang før jeg var 42 uker.

så det går nok ikke an å skrike seg til å bli satt igang. det funket ikke på meg.

Skrevet

Jeg skal på overtidskontroll på mandag. Og jeg går ikke der i fra før de har gitt meg noe for å sette det i gang! Så enkelt er det.

Da er jeg en uke over.

Håper at jeg ikke får bruk for den timen. For fytti h..... jeg er lei! Blir surere og surere for hver dag som går. Stakkars samboer!

Jeg får ikke sove, er helt utslitt, har et helt basseng med vann i kroppen, veier tresiffret og er pottesur rett og slett :P

Så om jeg må gå helt til mandag, så synes jeg faktisk synd på den personen som må snakke med meg :P

Ut over det vet jeg ikke hva som skal til for at de gir noe for i gangsetting... (bortsett fra at jeg hadde ikke tørrt å si nei til meg på mandag ;p)

Skrevet

Jeg ble satt i gang etter overtidskontroll i forrige svngerskap. Hos meg var det lite fostervann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...