Gå til innhold

Søskenvogn - ikke bred

Anbefalte innlegg

Hei, vi får 3. mann i Oktober og har kun 15 mnd mellom de to yngste. Trenger råd om hvilken søskenvogn som er gode. Jeg bor i Oslo og synes det blir upraktisk med en bred søskenvogn, så derfor lurer jeg litt på hva som gjenstår og hvilken erfaringer man har.

Jeg sikler litt på ABC Zoom, men ser ut til at den er vanskelig å få tak i i Norge.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143931404-s%C3%B8skenvogn-ikke-bred/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ICandy Peach el Pear er et alternativ til Abc Zoom. Men ikke så altfor lett å få tak i den heller.

Såvidt jeg vet er det bare to butikker i Norge som selger den.

Biteringen i Bergen og Ringo i ålesund.

Biteringen har nettbutikk, så det kan være en mulighet, hvis de sender den da. Er noe salgsrestriksjoner på den, butikkene har bl a ikke lov å selge den via nettbutikk ei heller skrive noe om den i nettbutikken.

• 2 uker senere...

Annonse

synes det er vanskelig. har vært å sett på mange vogner nå, men det virker som det er vanskelig å finne den ultimate søskenvognen. nærmeste jeg kommer er bugaboo donkey. men den er dessv v dyr.. og vanskelig å få tak i brukt...

babyjogger: liker ikke fremhjul, for små- og elendig demping, vanskelig å få opp foran selv uten noen i vignen.

phil teds: bagen stikker ut mot mine egne føtter, slik at mamma må gå i passgang. virker ellers bra

mountain buggy duet og +1: for små sittedeler. blir fort for liten

mountain buggy duo: bedre plass. stor sammenlagt

tfk: ett ræl av glidelåser overalt. bedre plass. kan ikke brukes som singel.

bugaboo donkey: genial fra enkel til dobbel. bedre plass i sittedel og bedre hjul. dyr...

Har du vært på babymagasinet i Smalgangen på Grønland? De er flinke på søskenvogner, og har et godt utvalg i butikken. Jeg har handlet mye der selv, og fått supergod service. Både når jeg handler og når vognene har trengt reparasjon eller service. De sier de spesialiserer seg på søskenvogner og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...