bolla12 Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 .... Der det er en annen tråd her som omhandler dette tema. Men det jeg lurer på er om noen har noen enkle og greie tips om hva man man kan kjøpe til den nybakte pappaen? Greit nok, det er jeg som har kastet opp, vært plaget med bekken og hatt svangerskapet fra helvete....men så har mannen vært ved min side alle disse mnd. Syns virkelig han fortjener en oppmerksomhet. Nå er det ikke snakk om "iphoneprisklasse", men bare noe lite. Såg en gammel tråd en plass der mor hadde kjøpt inn en flaske med musserende og noen bokser med øl som pappan kunne kose seg med når han kom hjem fra fødselen. Sikkert godt for han å sette seg ned helt alene og nyte roen etter en hektisk fødsel. Syntes det var en fin tanke jeg.
lille-my-april Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Har ingen planer om å handle noenting jeg.. Tviler på at mannen kommer med noe heller. Men det med noe å drikke er nok ikke en dum idè det for de som drikker sånt (min mann drikker kun blankt).
Ikkesåallerværst Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Mannen min og mannen til naboen, spiste begge pizza og drakk noen øl når de kom hjem fra fødsel. Hva med å alliere deg med noen som bestiller en pizza til han når han kommer hjem og gjem unna noen kalde øl, eller annet han liker å drikke?
1+1 blir 3 Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Her fikk mannen morgenkåpe, slik at han kunne hjelpe meg ved nattevåk. Tror den var god å ha de første tre månedene, da mini sov lite nattestid i starten. Har værtfall blitt mye brukt. Nyttig gave både for meg og mannen;)
anna_duck Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Forride gang fikk han et Police armbånd med inngravert navnene til jentene og plass til den nye. Pluss en figur fra Demdaco Willow Tree . Han får en figur derifra denne gangen og ;-), De har så mye fine figurer i store og små utgaver. Selges hos Black Design her hos oss.
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Her fikk mannen morgenkåpe, slik at han kunne hjelpe meg ved nattevåk. Tror den var god å ha de første tre månedene, da mini sov lite nattestid i starten. Har værtfall blitt mye brukt. Nyttig gave både for meg og mannen;) Den likte jeg! Her blir mine lånt hele tiden, så tror jeg stjeler ideen din!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Sist vi ventet laget jeg en litt morsom gave, han ble far for første gang! På Biltema selger de "verne pakker" den inneholder plast briller/ engangs maske og engangs hansker! Det pakker jeg inn sammen med en bleie pakke! Ble mye latter rundt det! :-) kostet ikke så mye heller!
skiberta Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Jeg ga ingen gave til barnefaren, fikk ingen selv heller og tenkte ikke over det en gang. Hadde mer enn nok med å kose meg med den nyfødte:-)
Mamma´n til lillemor Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Vi gav heller ingen gaver til hverandre, men jeg skrev er kort til mannen min dagen vi kom hjem for å takke han. Jeg hadde ikke klart fødselen uten han tror jeg, så jeg ville gi han en liten takk.
Bergans Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Her holder det massevis at vi får et frisk vellskapt barn <3 Har aldri hørt om slike barselgaver, det er sikkert noe handelstanden har funnet på for å tjene enda mere penger
OptimistHoppa Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Jeg ønsker også å gi mannen noe når jeg er ferdig med svangerskapet, men liker ikke å bruke ordet barselgave på det, det blir gjerne negativt mottatt og det er strengt tatt ikke pga. fødselen og barnet han gir meg jeg vil gi den heller. Vil gi mannen min en takk for den fantastiske støtten han har vært gjennom et langt og tøft svangerskap bare. Fordi han fortjener det. Men så var det å finne noe som passer da:)
tre håpefulle Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Jeg har to barn fra før. Har verken fått eller gitt barselgave. Noe som er helt sikkert er at han fortjener en gave, så stor støtte han er for meg. =) Men da fortjener jo i grunnen jeg også en gave, for de plagene og påkjenningen det er å gå gravid.. =) Kanskje vi kan kjøpe noe vi trenger til oss begge?? Vi fortjener det like mye., =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå