Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åååh, så jævlig å må vente så lenge! Jeg var fortvila når de ødela egga min i februar og jeg måtte helt til mai. Det var vel fordi så mange fikk sine forsøk ødelagt og måtte inn å ta nye. Og det er sikkert derfor det er så lang ventetid for deg også... :( Forbanna leverandørfeil, ødelagt så mye... :(

men de som fikk ødelagt egga sine i februar må da ha fått tatt ut???

åsså er det så fort gjort uttaket også...

nei, jeg må bare godta det og leve videre imens.

selv om jeg er jævlig forbanna.

først ble det påske som krasja....så overlevde ikke det siste egget mitt, så dette i tilegg...så fikk jeg ikke fast jobb der jeg jobber......jeg er født med uflaks- alt går mot meg:-(

Så bra :) Finnes ingen lettvinte løsninger på disse påkjenningene, men jeg er i hvert fall veldig bevisst på å gjøre mye koselig med venner og familie. Vil ikke ende opp bitter og se at jeg "mista" flere år fordi jeg brukte pauseknappen på livet mens forsøkene stod på. Kos deg masse i bryllup og dåp, og gled deg masse til den dagen du plutselig sitter der med et nydelig nurk! :)

Annonse

er helt fult der, spurte tilåmed om de ikke kunne trylle-...gråt også. men er vel ikke noe man kan gjøre noe med.

kontroll time cornflake??

Ja, jeg var der i februar. Fikk beskjed om å gå ned i vekt (bmi var på 31 da), så skulle jeg komme tilbake i 23. mai. Men nå får jeg nok ikke starte opp før i august da. Hadde håpet på å kunne begynne, venter nemlig tr igjen 25.mai. :(

Huff.... Aner meg litt hvem du var til på soho da da...

Skjønner ikke helt hvorfor du måtte mer ned i vekt... Jeg hadde bmi på 32-33 når jeg gjennomgikk prøverrøret i fjor høst, satt som et skudd det altså... :-D Han legen virket overrasket over et jeg hadde blitt gravid..

Jeg hadde bmi på 24 sist, og når jeg snakka me de for et par uker siden sa de at jeg ikke burde veie mer enn sist, og jeg har nok trøstespist på meg et par kilo (og har nå bmi på 24 komma et-eller-annet), så de ville jeg skulle ta av de igjen... Syntes det var litt rart jeg, som om jeg ikke er nok stressa!

er helt fult der, spurte tilåmed om de ikke kunne trylle-...gråt også. men er vel ikke noe man kan gjøre noe med.

Ja, jeg var der i februar. Fikk beskjed om å gå ned i vekt (bmi var på 31 da), så skulle jeg komme tilbake i 23. mai. Men nå får jeg nok ikke starte opp før i august da. Hadde håpet på å kunne begynne, venter nemlig tr igjen 25.mai. :(

ja,men det kan jo hende de har satt av time til deg da? snakka dere ikke noe om det når du var der sist??

ja, de sier å gå ned i vekt er for vårt eget beste, øker sjangsene. men en sier det er bra så lenge du trener, så er det ei som sier du må ned i vekt.

jeg skjønner jo det på en måte, men når man får begynne så blir det et jævla mas om slanking.

og jeg har gått ned i vekt, takk gud for metofomin. den hjalp meg,.

Jeg skal på undersøkelse 23. mai! Har egentlig forberedt meg på å vente til høsten med ny runde med sprøyter nå. Har bestilt oss sydentur i 14dager i juni, så jeg gleder meg sykt til det! Blir en knall sommer med trening og slanking, så sitter kula på første forsøk etter sommern :) :) Jippi!

ja,men det kan jo hende de har satt av time til deg da? snakka dere ikke noe om det når du var der sist??

Hun legen sa bare at jeg skal komme tilbake i mai, får vi se hvor mye jeg veier, så går vi bare videre derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...