babysyk_74 Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg har barn som er 13 og 15 år fra før.Så jeg må si jeg husker ikke sååmye fra sist jeg var gravid.Sist var jeg ikke nervøs for Sa el kjemisk,men nå tenker jeg ikke på annet. Testet positivt 9 dpo med en clearblue digital.men i ettertid har jeg testet med vanlig tester med streker,og strekene er jo godt synlig,men jeg hadde forventet meg at de var sterkere.Og da får jeg tankene om kjemisk selv om det sikkert er helt ubegrunnet.Har testet positivt i 4 dager i allefall.
Symbio Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg tror det er slik, at jo eldre man blir jo lettere er det å bekymre seg. Vet ikke om det er fordi "man vet bedre ", eller hva det kan være. Gratulere med spire i magen, prøv å slappe av. Er jo litt av en berg og dalbane å være prøver/gravid
Gullblomst Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Gratulerer! Husk at du kan bekymre deg så mye du vil, men utfallet kan du ikke påvirke, så forsøk å endre fokus.
babysyk_74 Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2012 ja da jeg fikk de 2 første fanstes det det ikke nettet hvorman leser om SA og kjemisk annenhver dag.Visste ikke at kjemisk fantes en gang før jeg begynte her for 2 mnd siden.er vel om å gjøre å ikke la alt gå inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå