Gå til innhold

Var hos legen min idag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener ganske sikkert at jeg ikke vil gå til termin. Har termin om 3 uker men hun mener at jeg vil føde innen to uker. Dette sa hun fordi hodet er festet og jeg har mye kynnere.

Jeg er 3 gangsfødende, de to første kom akkurat til termin. Kan jeg stole på dette som legen sier? Jeg har ikke lyst til å gå over, er ganske lei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde masse kynnere i mitt 1svangerskap, vonde var de oxo. Begynte tidlig i 4-5mnd. Jeg fødte 2dager før termin, men kanskje det er annerledes siden du er 3gangs. Vet ikke, men på meg hadde det ingen ting å si. Lykke til uansett :)

Skrevet

Det hørtes rart ut at legen baserer det på dette.

Mange og kraftige kynnere hadde jeg i lang tid, og hodet festet seg i uke 34. Etter det var det nesten en jevn strøm av vonde kynneresom gjorde at jeg nesten ikke kunne bevege meg.

UNgen kom ikke til termin, men over.

Skrevet

Jeg hadde mye kynnere, 2-3 cm åpning og helt moden 4 uker før termin. Gikk alikevel til termin. Veldig rart at legen sier sånt. Det gjør jo at du venter enda mer på at det snart må skje noe.. Masse lykke til fremover uansett :)

Skrevet

fikk samme beskjed som deg av jordmor, hadde mye kynnere, hodet festet tidlig + en del perioder med maserier. Prinsessen min kom dagen etter termin, samme dag som jordmor tøyet meg godt.....Så for at du ikke skal bli enda mer lei ville jeg heller belaget meg på å gå til termin, og heller ta det som en bonus om babyen vil ut før det:) håper dette ikke tar motet fra deg, der er absolutt verdt å vente på:) (fikk selv numer 3 på mandag) lykke til

Skrevet

Jeg fikk samme beskjed av min lege....mens jordmor sa at selv med alt så klart kan man ende med å gå over....Jeg har termin i morgen, 3 cm åpning og alt er avflatet og mykt. Venter bare på at ting skal ta seg opp. Men legen min har de siste 5 ukene sagt at jeg sikkert ikke kom til å gå så lenge som jeg har.....dumt at de gir oss så store forventninger når vi er på vårt mest utålmodige i svangerskapet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...