Gå til innhold

Uregelmessig menstruasjon

Anbefalte innlegg

De siste to gangene opplever jeg at mensen er opp til en uke forsinket. Har normalt hatt sykluser på 27 - 28 dager. Forrige måned kom mensen en uke forsinket. I dag er jeg på den 34 dagen og mensen har fortsatt ikke kommet.Jeg har hatt mensmurringer i over en uke,men den kommer ikke. Er det flere her som har det på samme måte. Jeg blir engstelig for at det skal feile meg noe, selv om man får høre at dette er helt normalt. Det blir vanskelig å finne tidspunkt for eggløsning, når menstruasjonen blir så uregelmessig. Noen med gode råd :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143931371-uregelmessig-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..

Jeg gikk fra klokketro 28 dagers hvor mensen 95% av gangene kom i 14 tiden, til plutseli å få den alt fra 4 dager før, og 14 dager etter den skulle.

Slik gikk jeg litt over et år før jeg fant ut at jeg ikke orka det lenger og gikk til privat gynekolog. Det var det lureste jeg har gjort, for der ble det oppdaget endometriose som dekker deler av eggstokkene mine, som igjen hindrer eggløsning. Jeg fant ikke el.

Hvis jeg var deg ville jeg ha sett det an litt til hvis du haar hatt regelmessig fra før. Dersom du ikke får normal syklus anbefaler jeg en tur til gynekolog.

Jeg har brukt pergotime i 4 mnd nå og fikk normal syklus MED el med en gang :) Spent på hvordan neste syklus uten pergo blir da..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...