Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Vil kose meg med vin i helgen. Har pleid å drikke Black Tower, men jeg synes jeg reagerer på den. Nyser, blir rød på brystkassen. Hva annet godt kan jeg nyte som inneholder alkohol?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Det er bare sånn man reagerer når alkoholen kommer i blodet, og er en reaksjon som går over...? Iallefall har jeg det sånn; flammer litt opp og blir varm, for det går over Jeg drikker nesten bare rødvin, men ikke så søt som den du liker. Men hvis du vil prøve en god fransk hvitvin av den tørre typer, er Tariquet et bra valg og koster en knapp hundrelapp.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Riesling har mye god hvitvin...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Neinei, altså jeg drikker bare hvitvin nr 2
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Soave liker jeg godt, også Soledoro veldig god hvitvin Rødvin liker jeg best Bourgongne (?) Pinot Noir, men jeg får lett hodepine av røde viner
Gjest Tullmusa83 Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Lag mojito du. Litt mer arbeid en hvitt vin, men du verden så godt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Blac Tower. Jeg er ikke vinsnobb. Men den er bare såå fjortis på fæst.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Det blir litt for søtt for meg, men kjenner noen som drikker endel Black Tower, de er også veldig glad i en som heter Blue Nun. Ellers er det en muskatvin som heter La Salle som jeg hadde helt dilla på i mine yngre dager. Den er søt og god (så derfor takler jeg den ikke lenger nå som jeg har blitt gammel og bitter) Personlig preferanse for meg er rosévin, gjerne tørr/halvtørr, mmmmmmmm Eller som nevnt over her, en god mojito. Sommerdrinken sin, det!
Blabb00 Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Schmetterling riesling! Kjempe god! Litt sprudlende! Å bare helt nydelig til ost og kjeks sÅfall
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Rosèvin! Once you go Rosè, you never go back.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Hvitvin med sommerfugl på etiketten, tror det er en blå og en grønn. Arrgh, husker ikke hva den heter, men er ihvertfakk veldig god. Jeg liker og godt Moselland "Happy Cat", den må ofte bestilles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå