Gå til innhold

Hva kan jeg drikke, annet enn hvitvin? Jeg synes jeg har begynt å reagere på den.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kose meg med vin i helgen.

Har pleid å drikke Black Tower, men jeg synes jeg reagerer på den. Nyser, blir rød på brystkassen.

Hva annet godt kan jeg nyte som inneholder alkohol?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er bare sånn man reagerer når alkoholen kommer i blodet, og er en reaksjon som går over...? Iallefall har jeg det sånn; flammer litt opp og blir varm, for det går over :)

Jeg drikker nesten bare rødvin, men ikke så søt som den du liker. Men hvis du vil prøve en god fransk hvitvin av den tørre typer, er Tariquet et bra valg og koster en knapp hundrelapp.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Riesling har mye god hvitvin...

Skrevet

Neinei, altså jeg drikker bare hvitvin :) nr 2

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Soave liker jeg godt, også Soledoro veldig god hvitvin

Rødvin liker jeg best Bourgongne (?) Pinot Noir, men jeg får lett hodepine av røde viner

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Lag mojito du. Litt mer arbeid en hvitt vin, men du verden så godt.

Annonse

Skrevet

Blac Tower. Jeg er ikke vinsnobb. Men den er bare såå fjortis på fæst.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Det blir litt for søtt for meg, men kjenner noen som drikker endel Black Tower, de er også veldig glad i en som heter Blue Nun.

Ellers er det en muskatvin som heter La Salle som jeg hadde helt dilla på i mine yngre dager. Den er søt og god (så derfor takler jeg den ikke lenger nå som jeg har blitt gammel og bitter) ;)

Personlig preferanse for meg er rosévin, gjerne tørr/halvtørr, mmmmmmmm :) Eller som nevnt over her, en god mojito. Sommerdrinken sin, det! :D

Skrevet

Schmetterling riesling! Kjempe god! Litt sprudlende!

Å bare helt nydelig til ost og kjeks sÅfall :)

Skrevet

Rosèvin! Once you go Rosè, you never go back.

Skrevet

Hvitvin med sommerfugl på etiketten, tror det er en blå og en grønn. Arrgh, husker ikke hva den heter, men er ihvertfakk veldig god.

Jeg liker og godt Moselland "Happy Cat", den må ofte bestilles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...