lykkeliten1 Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Var på kontroll hos jm i dag og hun kjente at hodet har festet seg og at det lå godt nede at hun kjente skuldrene og egentlig ikke hodet. Synes også at babyen har begynt å sparke på en litt annen måte. Den kveiler seg mer rundt nå enn tidligere hvor jeg kjente mer spark. Hvis det er mulig å forstå ut fra beskrivelsen liksom? Er nå i straks i uke 37. Tror dere det kan bety at jeg vil føde tidligere enn planlagt? Siden den ligger så dypt mener jeg. Har termin 22.mai.
Iselilja Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Er det førstemann? Eldste har var godt festet leeeenge før fødsel. Husker ikke eksakt hvor lenge, men han hadde skikkelig cone head da han kom ut Nr to festet seg aldri (var på kontroll samme dag som han ble født, 18 mnd mellom de to eldste), og nr tre husker jeg rett og slett ikke Uten at jeg skal være skråsikker tror jeg ikke det er så lett å spå når fødselen kommer til å skje ut fra når hodet fester seg.
Leirha Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Det har ikke noe å si for når du føder. Min første festet seg i uke 31-32, men han ble født en uke over termin. Andremann ble født 11dager over termin, og på kontrll i uke 54 var hodet festet. Jeg er nå i uke 34 med ttredje, han ligger med hodet ned, men vet ikke om han er festet. KJenner stikninger nederst og de veldig kveildende bevegelsene, men det har jeg kjent i to uker nå, og for to uker siden var han ikke festet. Det er ihvertfall nesten ingen sprak eller dytt nå, det er bare en svært slange som beveger seg inn der.
lykkeliten1 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2012 ok, rare greier det der. Det er nok svært individuelt. Men er det vanlig at den sitter så dypt at jm ikke kjennenr hodet, men rett og slett skuldrene?
jentelykke + guttelykke Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jordmor sa at hun bare kunne skuldrene da jeg var på kontroll i går også. Hun mente det var et godt tegn, for det viser at man har god plass for barnet i bekkenet. Håper også det skjer noe her snart. 11 dager til temin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå