Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Skal ut og kjøpe vaskemaskin og tørketrommel. det vi hadde er gått i stykker og vi fikk hevet kjøpet. vi har 7000-8000 kr til å bruke på dette. er det noen har noen anbefalinger ang merke osv...??? vil ikke ariston/hotpoint. vi vasker ofte gjerne ett par vask og dagen og trenger noe som er slitesterk. er så lei av at vaskemaskin ryker....
Mars78 Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Electrolux er et veldig bra merke.Har den og er veldig fornøyd.Perfekt vaskeresultat og slitesterk.Vasker 2-3 vask hver dag og er superfornøyd.Anbefales
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg skulle ha kjøpt miele si vaskemaskin. En av disse. http://www.elkjop.no...Attribute=Miele
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Miele er de beste og dyreste! Bosch er og bra:-) Uansett merke tror jeg cluet er å ikke ta den billigste modellen. Man får som regel det man betaler for:-) Med småfolk i hus og mye klesvask er iallefall jeg glad for at vi har maskin med god kapasitet. 8 kilo tror jeg vår tar....
dincene Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Vi har miele si tørketrommel http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/torketrommel/T8403CNDS/miele-torketrommel-t-8403-c-nds Veldig fornøyd jeg.
AdrenaLine Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Miele er vel litt dyrere enn budsjettet men virkelig verdt det. De varer i tyve år minst. Et vennepar kjøpte en Siemens og den røk rett etter at garantien gikk ut, fem år!! Vår Miele er 13 år gammel, har vært med på fire flyttelass og vi har ikke hatt noen problemer.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Er ikke alltid billigmerkene er noe dårligere. Har hatt en Ariston vaskemaskin i 6 år, tre flyttelass og aldri hatt noe problem. Selvfølgelig kan det plutselig gå galt, men den hadde vært innenfor ditt budsjett. Skal du kjøpe både vaskemaskin og tørketrømmel for under 8000 kr hadde jeg ikke sett bortifra Ariston/Hotpoint. Kan selvfølgelig bruke dobbelt så mye penger, og de varer dobbelt så lenge, men syntes ikke det er verdt det. 4000kr for en vaskemaskin som varer minimum 5 år (med garantien) høres greit ut.
anonymemammaen Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Siemens tørketrommel og LG vaskemaskin med 11kg kapasitet, det beste jeg har!!
Silly80 Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Når vi skal ha ny, skal jeg ha en med 11 kg kapasitet Drit lei av å aldri bli kvitt klesvask, men er jo sånn med 2 voksne og en tenåring, blir nok ikke bedre når babyen kommer. Men nå driver både jeg og tenåringen med hest, så blir en del klesvask av det, pluss arbeidsklærne til mannen
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 det ble børsteløs motor vaske maskin fra Bocsh på oss 8 kg kapasitet og ariston tørketrommel så gleder meg til det er i hus.. takk for alle tips hilsen HI
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Sikkert samme Bosch vi har... Vi er superfornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå