Gå til innhold

Ny oppdatering fra meg *trist*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er dette svangerskapet desverre i ferd med å ende i en spontanabort!! Veldig lei meg, men veit jo at dette er naturens måte å rydde opp i det som ikke er levedyktig! Og jeg har jo blødd hele tiden så jeg har vært forberedt på dette! uff... Da hadde nok dere fine damene rett alle sammen! Fomle fikk opp dette tror jeg.. For hun fikk opp en kjemisk eller lignende og at jeg kom til å bli fryktelig fortvilet! Er jo redd for at dette er pga koniseringen som gjør at jeg mister.... Men men.. Athina fikk opp juni og august som fruktbare mnd for meg.. Det gjorde fomle og!! Så da klamrer jeg meg til deg håpet! Blir jo lett gravid heldigvis!! Så nå får jeg bare komme meg gjennom disse neste dagene og se fremover!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff dette var trist å hørre =(( håper det klaffer fort til dere igjen =) Masse lykke til

Skrevet

Tusen takk for det!!

Gjest Østfold-80
Skrevet

En hilsen til deg..lykke til videre. Nettopp hatt en MA jeg,så er også litt mutt om dagen..:(

Skrevet

Næen uffe da vennen, dette var jo leit, for jeg vet jo at du gjerne ville ha babyen selv om den kom litt overraskende... :(

Jeg så heller ikke graviditet/baby på deg nå og hadde ikke noen wuhuu følelse eller sommerfugler når du fikk positiv test heller, og derfor har jeg vært veldig redd for dette(som jeg også er med ei anna ei, men det er slike ting vi som ser snakker kun på privaten om).....

Men jeg står for det andre jeg skrev og alltid har sett på deg, så når du bestemmer deg søte og gode Bella så sitter den! :D Og som du sier så er dette kroppens måte og ordne opp i, og det er jo bra på mange måter, og nei det har ingenting med koniseringen og selve operasjonen og gjøre, det er jeg 100% sikker på! :)

Varm trøsteklem

Skrevet

Tusen takk dere!! Har skikkelige rier nå så dette er nok over om noen timer!! :( har mistet før og veit jeg kommer meg videre og sterkere ut av det!! Vi prøver igjen til sommeren!! :)

Skrevet

Nei så trist å høre :(

Trøsteklem herfra...

Skrevet

Å nei! Stor klem :)

Og sÅ blir du nok fort gravid igjen :)

Skrevet

Ja, da kan jeg like godt skrive det til deg **Bellasnella** jeg fikk opp negativitet og tunge dager på deg sist jeg såg på deg, og jeg hadde på følelsen at du ville miste, men som jeg skrev til deg liker jeg ikke å spå om hvordan svangerskapet går. Så jeg valgte å skrive at jeg trodde det ville gå bra. For en spådom kan slå feil. Beklager for at jeg ikke ville skrive det jeg såg,tror jeg klamret meg til håpet om at jeg hadde sett feil på deg. Kan se på deg igjen til helgen, se hva jeg får inn av fruktbarhet da. Stor klem <3

Skrevet

uff. så leit :( Jeg klarte ikke å gratulere deg heller jeg, for hadde ikke noen god følelse... sånn som du var med meg sist kanskje?

håper du kommer deg fort opp igjen, og så sitter spira i juni/juli! det er jeg sikker på!

Skrevet

Hei bella, uff det var leit, men juni sitter den og i aug er du sikkert på tidlig ul eller noe.. For begge de mnd kommer fortsatt frem...og dette går over, tro meg det er ondt nå.. Men kjenner at det ikke er lenge til du svever av lykke. Og det føler jeg meg helt sikker på:) sender deg en god klem

Skrevet

Takk jenter!! Jeg trodde det skulle sette i gang skikkelig i gang i dag, men det roet seg... Moderate blødninger nå. HCG kan være for høy enda til at kroppen har skjønt at fosteret har sluttet å utvikle seg. Ny HCG i morgen tidlig... Håper den har sunket betraktelig slik at jeg mister snart.. Skal til Kristiansand i helgen i dyreparken og det er ikke spesielt høy og skulle dra bort og mulig abortere der.., uff... Skulle så gjerne vært ferdig med dette nå!! :(

Skrevet

Skjønner deg godt, sender varme klemmer

Skrevet
:( huff, er veldig lei meg p dine vegne. Fikk vondt i brystet. Du er sterk og du vil få en ny mulighet store varme klemmer <3
Skrevet

Da har har heg vært innlagt ahus i 2 dager fordi de trodde jeg hadde svangerskap utenfor livmora. Ble operert i går, men det satt ikke utenfor. Egglederen et fortsatt inntakt. Gyn ga meg 5 % sannsynlighet for at xvangerskapet gikk bra. Sitter fortsatt i livmora og ikke abortert. Ny blodprøve og undersøkelse på Onsdag. Om det fortsatt ikke har skjedd noe da blir det abortpiller eller utskrapning. Begynner å bli jævlig lei alt sammen. Skikkelig møkkauke!!!!

Skrevet

jeg ble litt letta men samtidig lei meg. Jeg har en følelse at d vil gå bra. Men jeg vil du skal pleie deg selv nå, tok kort p dg nå. Fikk opp familieøkelse. Så jeg ber englene ta godt vare på deg nå bella. Varme tanker fra meg og alle andre damene her inne p b.i.m. <3

Skrevet

Takk for svar BAE_88. Jeg har vel innfunnet meg med at dette ikke går vår vei, men jeg skjønner ikke hvorfor kroppen ikke støter ut fosteret av seg selv. HCG stigningen var veldig dårlig i forrige uke og fostersekken utviklet seg ikke på 5 dager. Må derfor vente med ny blodprøve til onsdag og ny ultralyd på torsdag. Eneste sjansen vi har er at embryoet har gått i såkalt dvale og det et svært sjeldent!! Så ikke mye håp...

Skrevet

håp er d eneste vi har kjære deg. Jeg har nesten gitt opp hele prøvingen med 2 sa på under 1 år. Men håpet er der, og vist dette går feil vei så gjør meg den tjenesten at du er litt ego, ikke missforstå hehe ;) men samle energien din og d vil gå rett vei. Jeg får opp ett barn til som du skal få til verden <3 men jeg sender deg varme og nokk overskudd til at du skal vere sterk nokk til å komme deg til hektene igjen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...