spireønske Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hei Noen av dere som har merket forskjell på mens syklusene etter dere startet på pergotime ? Jeg har nettop hatt min andre kur, har alltid hatt en syklus på 28 dager, å etter jeg starta på pergo time, har jeg hatt en syklus på 26, å en på 24.. Noen som har noe erfaring på dette ?
Fiemamma Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Hei spireønske Jeg fikk regelmessige sykluser når jeg gikk på pergo (tok hver syklus i 4 mnd). Før pergo hadde jeg alt fra 24-45 dager i litt over et år, mot klokketro 28 dagers "hele livet" før. Jeg tror det kan bli sånn at de med regelmessige sykluser kan få litt krøll, mens vi med tullesykluser kan få mer regelmessig. Fikk mens på dag 28, dag 29, og dag 30, (har ikm 1.mai så vet ikke hvor lang den siste pergosyklusen blir enda). Håper det ga deg litt svar
spireønske Skrevet 26. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2012 Hei, å takk for svar Tar du pergo hver mnd ?? Jeg tar dobbel kur i 5 dager, annen hver mnd!
spireønske Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2012 har nettop tatt min 2. pergo kur!
Fiemamma Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Fikk tr i dag så da ble siste syklusen på 29 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå