Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå seks fullgåtte uker, og har de siste dagene blitt veldig fort anpusten. Er det noen andre som opplever det samme??

Usikker på om det er pollen eller svangerskap eller hva som gjør det. Vil ikke stappe unødige medisiner meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg ble også kjempe andpusten i begynnelsen av svangerskapet, det er visst helt normalt, men veldig ekkelt når det holder på. Heldigivis ga det seg etterhvert=)

Skrevet

Jeg er også veldig anpusten (uke 9+1). Så rart! Noen som vet hva det skyldes?

Skrevet

Jeg er også andpusten ( 9+5) har vært det i ca 2uker. Husker ikke om jeg var det så tidlig med de 3 andre barna. Greit å høre at set er flere av oss;)

Skrevet

Jepp føles mer normalt når man ikke er alene :)

Skrevet

Jeg er også tungpustet. Tror det har noe med at blodvolumet i kroppen øker og hjertet må pumpe mer enn det pleier. Jeg har vært det i alle 3 svangerkspene i begynnelsen, og på slutten, da:)

Skrevet

Samme her! lurer på når det avtar?

Skrevet

Mener dere hele tiden eller ved aktivitet? Jeg merket nemlig at trappa opp til leiligheten vår i 4.etasje ble så mye hardere etter at jeg ble gravid!ekstremt dårlig kondis!!

Skrevet

Jeg er også tungpustet. Tror det har noe med at blodvolumet i kroppen øker og hjertet må pumpe mer enn det pleier. Jeg har vært det i alle 3 svangerkspene i begynnelsen, og på slutten, da:)

Tror du har rett i det, gitt! Minnes å ha hørt det før.

Skrevet

Jeg og er ekstremt tungpusta om dagen!Skjønte svært lite av det selv, for man skal jo ikke være det før ungen sparker opp i mellom gulvet og det er jo et godt kvarter til kan en si...

Men ja mulig det har noe med blodomløp og gjøre,kan det da hjelpe å trene litt hver dag for de som er plaga for å få opp hele systemet til å følge med evt.?

Skrevet

samme her... gikk en tur og traff en oppover bakke.. holdt akkurat da på å snakke i mobil og herregud .. gikk helt tom for pust... d var utrolig ekkelt. når jeg går på tur nå så kan jeg ikke snakke samtidig. :) er 7+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...