Gå til innhold

Noen som har søskenvogn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I need some heeelp :-)

Tips til hvilken, hva, hvor osv.... ;)

Takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat kjøpt meg søskenvogn og valgte Babyjogger city select og er foreløpig veldig fornøyd og synes den er helt genial. :-) Kjøpte den i barnebutikken på Nordbysenteret nå de hadde Crazy days så fikk 40%.

Skrevet

oki :-) Skal sjekke ut det :)

Skrevet

vi brukte easy walker-søskenvogna til våre to eldste, kjempefornøyd med den. eneste aberet var egentlig litt lite bagasjeplass under (blir jo ikke MINDRE å drasse på med to...)

Skrevet

Søren, trodde det ble mindre å ta med når man har fler :-D Tihi!

Er jo en hel jungel av vogner så spennende å se hva jeg ender opp med! :)

Skrevet

Vi har valgt bugaboo donkey :) Fornøyd, men synes den er litt stiv!

Skrevet

Oki, ja jeg må nok bare dra og prøve ut noen :-)

Skrevet

eg ennte opp med phil&teds. utolig praktisk! greit at den ikke er breiere en en vanlig vogn, å så slipper ny vogn å kjøpes når den elste ikke gidder sitte i vognen lenger, for den kan brukes med både 1 og 2 uger:) veldig lett å kjøre og:) hadde egentli ikke lyst på den vognen, for eg ville ha bungaboo, men etter å ha prøvd mye forsjellige vogner i butikken fallt eg for phil&teds (som koster halvparten av bungabooen):) anbefaler å gå å prøve ut allt i butikken:)

Skrevet

har mountain buggy tvillingvogna!

lett å trille!=) kjøpte den i sverige=)

Skrevet

Vi har kjøpt en TFK Twinner Twist Duo. Vi kjøpte den på barnebutikken på Nordbysenteret i Sverige da det var Crazy Days, så fikk 40% rabatt :-)

Skrevet

Vi hadde Babytravel sin søskenvogn og var superfornøyd! Hadde med hardbag da tutta var liten, og brukte den lenge :) Anbefaler! Den kom seg fram overalt!

Skrevet

hei. jeg vurderer denne vognen. hvor god plass er det i den? jeg har en jente på 2,5 år str 92 snart. lurer på setehøyde på sittedelen og plass i bagdel med tanke på ev pose til vinteren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...