Venter på lilletulla Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Var hos jordmor i går og lillepiken i magen lå godt med hodet ned og hodet var festet. Har en god del stikkninger i underlivet og nye utflod og tidvis kjenner jeg livmoren trekker seg sammen- det kommer som hogg i magen. Fødte til termin sist, for to år siden, uten å kjenne på noe som helst før kvelden fødselen startet. Da følte jeg meg bare utmattet Noen med liknende erfaringer?!? Er så spent på å møte lille vidunder, og blir ikke lei meg om hun kommer snart <3 Takker for svar
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg er og annengangs og hodet til snuppa har vært festet et par uker. Opplevde og de stikningene som du beskriver og det er veldig ubehagelig. Jeg har termin i morgen, så jeg har ventet lenge på fødsel;) fødte 4 dager før termin sist og kjente heller ikke noe før det plutselig startet sist. Så det kan jo fortsatt gå en stund før det skjer noe, men håper du slipper å gå lenge sånn. Jeg har slått meg til ro med at jeg nok må gå noen dager over termin for jeg har vært så sikker på at hun skulle komme før veldig lenge! Nå har jeg nesten gitt opp:p Lykke til :-)
Venter på lilletulla Skrevet 26. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2012 Ikke til å bli klok på, og en av få ting i livet en overhodet ikke har kontroll på. Jepp, ubehagelig med de intense stikkningene, og helt ulikt sist gang! Masse lykke til til deg også, den som venter på noe flott og godt, venter ikke forgjeves!
Dyne&Pute Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Jeg var på kontroll ved uke 35+5 og da var hodet festet:) kjenner også disse stikkningene.. Jordmor mente at fødselen kunne skje når som helst nå.. Men får ingen forhåpninger, kan like gjerne havne på overtid tenker jeg :/ jeg er også annengangs:) så spennende tider vi går i møte da!!
klarforèn Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Var på kontroll i dag 32+1. Han ligger med hodet ned men det er ikke destet. Jeg har kjent disse stikkingene (kjennes nesten ut som knivstikk ned mot vagina) et par uker. Jordmor sa de ikke vet hva dette skyldes, men det kan tyde på modning. Allikevel regner jeg jo med at lillegutt vil bli der litt til (håper i alle fall det) og JM regnet ikke med noen nærtstående fødsel. Ville bare komme med en liten kommetar om at disse stikkingene ikke nødvendigvis skyldes nærtstående fødsel... Men for all del, jeg krysser fingrene for dere
Venter på lilletulla Skrevet 26. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2012 Spennende for oss alle fremover! Jeg heier på oss sterke kvinner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå