Gå til innhold

Dager igjen, torsdag 26.april :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 her og jeg er HØYGRAVIIIID Jippi :)

Ellers hadde jeg regelmessige rier i går (ikke noe veldig vonde, bare litt), i flere timer fra ettermiddagen til jeg la meg. Kom hvert 5.5min og varte i ca 1 minutt.. Har også våknet i natt flere ganger av rier. Nå har jeg heldigvis ikke rier mer, men kjenner mensensmerter i underlivet. Så sitter nå og venter på at legekontoret skal åpne, så jeg kan prØve å få en hastetime. Er nok på tide å kaste inn årene i forhold til jobb.

Og bare sånn for sikkerhets skyld, så har jeg blitt forkjØlet også..... ;)

Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager til termindagen

Skrevet

40 her og jeg er HØYGRAVIIIID Jippi :)

Ellers hadde jeg regelmessige rier i går (ikke noe veldig vonde, bare litt), i flere timer fra ettermiddagen til jeg la meg. Kom hvert 5.5min og varte i ca 1 minutt.. Har også våknet i natt flere ganger av rier. Nå har jeg heldigvis ikke rier mer, men kjenner mensensmerter i underlivet. Så sitter nå og venter på at legekontoret skal åpne, så jeg kan prØve å få en hastetime. Er nok på tide å kaste inn årene i forhold til jobb.

Og bare sånn for sikkerhets skyld, så har jeg blitt forkjØlet også..... ;)

Hvordan er det med dere andre?

Masse lykke til! Høres ut som

du og kroppen trenger litt hvile nå! Lykke til hos legen! Her er formen tipp topp, tross ni dager til termin!

Skrevet

34 dager igjen. Har kynnere regelmessig, men trives med å få jobbe og formen er god, så det går godt ennå.... Men det går utrolig fort fram til permisjon nå ;)

Skrevet

38 :) Hadde en søvnløs natt med kynnere/rier regelmessig frem til i 5tia. Skikkelig press på korsryggen og magevondt. Men det roa seg. Usikker på om jeg skal ringe og høre om dette, eller om det er vanlig :P

Skrevet

18 dager igjen. Kjenner det nærmer seg. Men VIL ikke føde enda. Gruer meg. Har hatt noen skikkelige tak nå og da, og jeg husker akkurat hvordan det er! Ikke lyst! ...håper jeg går en uke til i allefall! Men tviler! Begge de to andre kom litt før også...

Skrevet

7 dager! Jeg er veldig klar for å bli ferdig! :)

Skrevet

5 dager på overtid :-( rimelig klar for å få denna ungen ut nå!! :-p

Skrevet

Termin idag! Stillt og rolig:-(

Skrevet

-3 dager, hadde termin 23. Har gått med maserier i over 1 uke nå, er sliten og lei.

Skrevet

41 dager :) Formen er fin :)

Skrevet

27 dager igjen, rart at det UNDER 1 mnd igjen :-) og akkurat idag så har det vært godt å ikke ha en liten baby å drasse rundt på i dette været ;-) Men hun er VELDIG etterlengtet ellers :-)

Skrevet

2 dager til termin. Og e i startgropa på latentfasen, føde vel i helga.

Skrevet

13 og nå har hodet festet seg, så vi får håpe det det skjer noe snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...