Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yes, ikke så ille om morgenen men om kvelden må bukseknappen opp.. noen ganger holder jeg magen inn litt på jobben eller holder noen papirer foran i håp om at det ikke vises.. er bare 9 uker på vei så synes det er litt tidlig å utbasunere det til alle..

Jeg er også utrolig oppblåst og har kun et par bukser som jeg føler er behagelige å gå med. Så går stort sett med de. Passer på å ha vide/lange topper slik at de ikke er ettersittende på magen. Tror egentlig det er mest meg selv som tenker over det, for jeg har allerede noen kilo for mye så to kilo opp tror jeg i grunn ikke det er så mange som legger merke til. 9 uker i morgen.

Veldig lyst å grave fram gravidklærne fra kjelleren, men må nok vente litt til, hehe.

Annonse

Jeg er slank (20 i BMI) og er bare 6 uker på vei og har ikke lagt på meg mer enn pluss minus 1/2 kg, men magen min er enorm. Jeg skvetter til i speilet når jeg ser meg selv og kan ikke fatte og begripe atdet er mulig å være så oppblåst. :(

Jeg holder inn magen på jobb og håper det snart går over for jeg vil ikke avsløre graviditeten på leeenge ennå. Men seriøst er det virkelig mulig?? Ser ut som jeg er 7 mnd på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...