junigutt 78=) Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Kjenner jeg bekymrer meg for den fysiske utviklingen hos lillebror. Han har nettopp fylt 1 år. Han forflytter seg med å humpe fremover på rompa, krabber ikke. Han setter seg opp selv, men reiser seg ikke opp på beina. Han står heller ikke hvis han holder i noe. Var på 1 års kontroll i går. Det var pappaen som var med, men i følge han var verken lege eller helsesøster bekymret..... men jeg er det..... Storebror begynte å gå når han var litt over 10 mnd, så kan være derfor jeg synes minstemann er så sen... Tror dere det er grunn til bekymring? Han er ellers en veldig sosial , lekende og glad gutt =)
Jenny251210 Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Sånn var jenta mi og....alt løsna rundt 13 mnd. Nå er hun 16 mnd, og flyr rundt her
Flaggermusa Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Alle er forskjellige, så tror ikke du skal bekymre deg. Han tar det i det tempoet han selv vil Noen barn, feks ene nevøen min krøp aldri. Han humpet seg også frem på rumpa, så plutselig en dag reiste han seg og like etterpå gikk han Min gutt er snart 16 mnd og han går fortsatt ikke og jeg er ikke bekymret
Gjest yrild Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Det høres ikke så unormalt ut. Pust dypt inn og ut :-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Mi er 18 mnd og går enda ikke. Går langs ting og tar knebøy på stellebordet og i badekaret. Tar også noen steg på egenhånd. men thats it. Hun tok sine første steg nyttårsaften, men har enda ikke funnet ut at det er praktisk å "ta steget videre".ikke bekymret.. jeg regner med det kommer Helt sikkert helt normalt ! Holder en knapp på hun over her Pust iiiiinn! pust uuuuut !
junigutt 78=) Skrevet 26. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2012 He he =). Tusen takk for svar. Jeg puster heldigvis både ut og inn... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå