Gå til innhold

Bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg bekymrer meg for den fysiske utviklingen hos lillebror. Han har nettopp fylt 1 år. Han forflytter seg med å humpe fremover på rompa, krabber ikke. Han setter seg opp selv, men reiser seg ikke opp på beina. Han står heller ikke hvis han holder i noe. Var på 1 års kontroll i går. Det var pappaen som var med, men i følge han var verken lege eller helsesøster bekymret..... men jeg er det.....

Storebror begynte å gå når han var litt over 10 mnd, så kan være derfor jeg synes minstemann er så sen...

Tror dere det er grunn til bekymring? Han er ellers en veldig sosial , lekende og glad gutt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var jenta mi og....alt løsna rundt 13 mnd.

Nå er hun 16 mnd, og flyr rundt her ;)

Skrevet

Alle er forskjellige, så tror ikke du skal bekymre deg.

Han tar det i det tempoet han selv vil :)

Noen barn, feks ene nevøen min krøp aldri. Han humpet seg også frem på rumpa, så plutselig en dag reiste han seg og like etterpå gikk han :)

Min gutt er snart 16 mnd og han går fortsatt ikke og jeg er ikke bekymret :)

Skrevet

Det høres ikke så unormalt ut. Pust dypt inn og ut :-)

Skrevet

Mi er 18 mnd og går enda ikke. Går langs ting og tar knebøy på stellebordet og i badekaret. Tar også noen steg på egenhånd. men thats it. Hun tok sine første steg nyttårsaften, men har enda ikke funnet ut at det er praktisk å "ta steget videre".ikke bekymret.. jeg regner med det kommer ;)

Helt sikkert helt normalt ! Holder en knapp på hun over her :) Pust iiiiinn! pust uuuuut ! ;)

Skrevet

He he =). Tusen takk for svar. Jeg puster heldigvis både ut og inn... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...