Gå til innhold

Trenger litt synsing og tanker her jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om andre har opplevd smerter nederst i magen, kynnere og føler at jeg må på nr 2 hele tiden nesten?

Har vært hos legen tidligere i dag og hodet er festet og har en uvi, jeg er 34+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt mensensmerter innimellom. Det er jo nederst i livmoren. Kynnere har jeg også, og innimellom følelsen av at jeg må på do.. I dag har jeg til og med hatt regelmessige "smårier", som kom med 5 min mellomrom, i ca 3 timer.. Jeg er 34+3 i dag... Andregangs, så tenker det er modningsrier/maserier eller noe slikt.. Har jo lest om mange som opplever dette en del når de er flergangs. Håååper det fører litt modning med seg, men at det ikke fører til fødsel enda. Slimproppen min har også gått i etapper de siste dagene.. Ikke noe blod enda da, så regner med det er litt igjen der inne.

Skrevet

Tusen takk, det er godt og høre at det ikke bare er meg :)

Jeg er 3 gangs men de andre gangene er jeg blitt satt igang så har liksom ikke opplevd hvordan det er at ting skjer av seg selv.

Tror slimproppen gikk i går, var noe rød/orange som kom ut..

Skrevet

Ja jeg ble satt i gang sist også, så lurer også på hvordan det er når det setter i gang av seg selv :) Håper jeg får oppleve det denne gangen :)

Skrevet

Kroppen min har bare vært kjemperar idag... Masse kynnere, lillegutt har vært helt tullerusk, vondt nederst i magen/skambenet, konstant sulten, mage i ulage, hodepine, og føler meg generelt rar i hodet... Men som jeg har skjønt kan kroppen være sånn rar ganske mye mot slutten? Er 34+5 idag.. Her ble det mye rar ser jeg ;)

Skrevet

Føler meg ganske rar overalt jeg også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...