Gå til innhold

14+6 og spotter fremdeles. Klarer ikkje roe meg ;( nokon andre som har da sånn?

Milla-Mamma til 3

Anbefalte innlegg

Eg var på min første ordentlige svangerskapskontroll idag, og sjekka urin, blodprosent etc. Alt bra. Men idet eg går ut av kontrollen begynner eg å spotte igjen ;( ;(

Legen veit ikkje koffø eg spotter, og sa eg kunne trene som normalt etc.

Men eg klarer ikkje roe meg ned med dette. Er så redd dette skal bli ett skikkelig komplisert sv.skap eller gå galt på eitt tidspunkt.

Eg spotter kun brunt og har aldri blødd friskt blod. Eg har også lette menssmerter i forbindelse med spottingen og ligamentsmerter.

Har bedt om å bli sendt videre, men legen mi. Mener at de ikkje kan finne ut meir.

Er det nokon som har liknende erfaring og kan trøste meg?

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Eg var på min første ordentlige svangerskapskontroll idag, og sjekka urin, blodprosent etc. Alt bra. Men idet eg går ut av kontrollen begynner eg å spotte igjen ;( ;( Legen veit ikkje koffø eg spotter, og sa eg kunne trene som normalt etc. Men eg klarer ikkje roe meg ned med dette. Er så redd dette skal bli ett skikkelig komplisert sv.skap eller gå galt på eitt tidspunkt. Eg spotter kun brunt og har aldri blødd friskt blod. Eg har også lette menssmerter i forbindelse med spottingen og ligamentsmerter. Har bedt om å bli sendt videre, men legen mi. Mener at de ikkje kan finne ut meir. Er det nokon som har liknende erfaring og kan trøste meg?

hei.jeg kjenner frykten din..men jeg blødde altså masse blod og spotting og alle farger du kan tenke deg var jeg gjennom helt til uke 13-14....var driiit nervøs men siden jeg hadde ivf fikk jeg litt ekstra oppfølging og pga disse blødningene også en del ul som hver gang bekreftet at babyen min levde i beste velgående..fant aldri noen spesifikk grunn til dette men uansett alt gikk bra og han går rundt her og er snart 2år,sur og trøtt og skal lalle seg;)

lykke ti xxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...