Gå til innhold

Noen av dere som merket festesmerter?

Anbefalte innlegg

Vi prøver på nr 2 nå. Jeg er uregelmessig, så har ikke oversikt over alt som skjer. Siden mandag ettermiddag har jeg hatt skikkelige murringer i livmoren. Jeg kjenner svak smerte i lyska, er oppblåst og har luft i magen. Jeg trodde først jeg hadde eggløsning, men nå lurer jeg på om jeg faktisk har festesmerter . Har hatt veldig varierende utflod i det siste og sorry altså, men jeg syns det er vanskelig å vite hva som er utflod og hva som er spermrester... Når testet dere positivt?

Fortsetter under...

Må bare si at jeg er i samme båt.. Vi prøver ikke på nr 2 da, det er i såfall litt svidd gummi som er årsaken, men nå har jeg stikkende smerter i lysken, oppblåst, trøtt, murring og ekstra utflod.. Så dine symptomer ligner veldig på mine. Blir spennede å se om noen dager!! Har en gutt som er 9 måneder gammel, så det er ikke akkurat perfekt timing, men skal være lykkelig om jeg er så heldig å får en til :) Lykke til!!

Hei!

Jeg merket noe som jeg antar er festesmerter, det var som å kjenne at mensen snart kom med murringer i ryggen også... Det var dagene 7 og 8 dpo... Etter det var det ingen murringer lenger, så trodde ikke jeg var gravid, men jammen lyste det gravid mot meg 12 dpo :)

Lykke til :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...