Grynet:) Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Rare katt.. Så fort jeg setter meg i sofaen kommer han løpende. Det er en kastrert herre i den modne alder av 9 år, men det er tydeligvis ingen hindring i å gå i barndommen. Han starter med å tråkke frenetisk med labbene som kattunger gjerne gjør. Har går rett på magen (er fortsatt kvalm...) og så på puppene ( er fortsatt vonde).. Så legger han seg ned og sleiker (!!!) på teppet jeg har over fanget. Hvis jeg har på fuskepelspleddet fra Kid blir han helt vill. Han maler intenst under hele seansen. Hvordan skal det bli når bebisen kommer? Jeg ser for meg vill sjalusi... Jeg gir gravidehormonene skylden, det må jo oss mamma av meg..
Grynet:) Skrevet 25. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2012 Ose skulle det stå. Takk for hjelpen, iPad.
Moden mamma til 3 :) Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 He he... Jeg hadde katt under mitt andre svangerskap, og den var helt motsatt! Lå hele tiden under spisestuebordet og hoppet frem og angrep meg hver gang jeg gikk forbi.... Tydelig at dyrene merker forandringer!
hormonia&alienimagen3 Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Katta vår får sporadiske koseanfall...da gjerne oppå magen min...rare dyr..
Grynet:) Skrevet 25. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2012 Magen er "the hot spot" om dagen. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå