To + en? Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Heisann! Er gravid for 3. gang, og fikk nylig resultatet fra blodprøven der man sjekker blodtype etc. Der står det at jeg har irregulære blodtypeantistoffer som de ikke konkret finner ut av hva er, men det vil neppe påvirke fosteret!! Har blodtype 0 RhD pos. Ble jo litt bekymret, flere som har opplevd det samme eller lignende??
Julie (: Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Alle mennesker har anti-stoffer, hvis ikke fungerer ikke immunforsvaret. Kan tenkes at du har vært eksponert for noe som du har utviklet anti-stoffer mot, og at du derfor vil være allergisk mot dette i fremtiden. I kroppen har vi anti-stoffer mot mange ting, disse er ikke farlige i seg selv, men veldig bra for deg!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Jeg hadde og det i forrige svangerskap, men jeg er Rh minus da. Ved neste kontroll var det borte, og dette svangerskapet har jeg ikke hatt det ( 28+4)
3 små skatter Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Moren min var i samme situasjon når hun gikk gravid med meg. Jeg ble født tre uker før tid og med gulsot (grunnet mammas antistoffer) og lå i kuvøse en kort tid....var ellers frisk og rask, og har aldr hatt noen problemer ellers
BabyAbel Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg har fått beskjed om at det er funnet "irregulær eretrocyt" i blodet mitt, slik jeg forsto det så vil det si at mine unge røde blodceller er litt i "forsvarspoisisjon" og mener jeg har en infeksjon i kroppen. Om dette er barnet eller noe annet vet de ikke. Jeg måtte ta nye blodprøver i uke 20 (som jeg ikke har fått svar på enda) Konsekvensene for dette ville være veldig små, mulig fødsel blir satt i gang rundt termin, istedet for at jeg skal gå lenge over, men dette passer jo meg fint.. Gleder meg allerede nå til å møte mini!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå