Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei damer, regner med at det er flere enn meg som ikke rekker nytt forsøk på denne siden av sommeren pga feriestengte klinikker. Så da er det bare å se frem til sensommeren og høsten. Jeg skal ha nytt langt regime og uttak/ innsett uke 33-34, ferie fra jobb uke 29-30-31-32 så det passer jo bra :-)

Åssen ligger dere andre an?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143931041-vi-som-gleder-oss-til-h%C3%B8sten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha selv ei pause. Har hatt masse avbrutte frys i år. Kroppen skal få lov til å slappe av noen månad. Og så skal vi til Kreta i juni, som kunne ha kræsjet med uttakstid. Og jeg hadde ikke lyst å dra på første ferie på to år når jeg er dårlig på grunn av medisineringa. Så da ble det sånn at uttaket skal være i uke 32, 3 eller 34. Alt etter hvor tid mensen i juni dukker opp.

Her er det selvvalgt pause til høsten. Etter to SA i 2011, med påfølgende negativt forsøk til jul, fant jeg ut at Nå ville jeg ikke mer på en stund. Så jeg tenker oktober er en fin måned å prøve igjen, det blir pause på ti mnd, og det tror jeg er bra for både hode og kropp. Har lagt masse planer som ikke er forenelig med forsøk og graviditet, hadde bare et kjempebehov for å ikke være eggprodusent og rugekasse, og hadde virkelig ikke lyst til å gå på med nye runder med medisiner og bivirkninger. Gikk bra lenge, men etter nærmere tre år på riksen sa det brått stopp.

Nå er det fire måneder siden forrige forsøk, og jeg begynner endelig å glemme hele greia litt. Utrolig deilig.

Annonse

Hei vakre kvinner :)

Etter neg forsøk 31 jan så har vi en laaaang pause... Uttak i uke 37.. Gleder meg faktisk.. :) Wooho, spennende og følge dere <3

Følg gjerne med på God Morgen Norge på tv2 onsdag 9 mai, da skal jeg og mannen i intervju om vår erfaring med prøverør :):)

God Helg :)

Har snakket med sykehuset igjenn. de hadde regna feil på syklusen min..... om jeg får mensen etter 2 august får jeg begynne med kort regime,men om syklusen min skal være 28 dager går det jo ikke opp.....

tengte jeg kunne bruke noen p.piller denne mnd for å utsette mensen litt, så den ble 32-33 dager,. får da går det har jeg regna ut.

skal egentlig ha mensen den 8. men om jeg tar piller å utsetter den 3-4 dager så går det jo, å jeg slipper å stresse hele sommerern å være redd for at jeg ikke skal rekke det, blir jo kun mai mnd jeg gjør dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...