Symbio Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Mine tester har enda ikke vist positivt. Men det jeg lurer på er ; når test-streken blir svakere å svakere, betyr det at jeg beveger meg bort i fra el? Eller har det mye å i hvor konsentert urinen er. Jeg tester til forskjellige tider i døgnet. Hva tenkere dere? Har jeg bare ikke fått i gang el etter p-pille slutt...? (Slutta i beg av mars)
snuppo Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 jeg synes de digitale er best,men test med morgen urin, da den er mest konsentrert
Hhns Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Det lurer jeg også på. Jeg tester med morgenurin, og jeg trodde jeg skulle ha el den 23-24.april. Startet å teste den 19.april, men ingen positiv test. Nå blir streken bare svakere og svakere..
Symbio Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2012 Da ligger vi tydeligvis helt likt, Hhns. Vi kan da ikke begge ha misset el på den korte tiden? Jeg tar test hver morgen jeg også, men gjerne en til utover dag/kvelden.. Har du nylig sluttet på p-piller, sånn btw?
Symbio Skrevet 26. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2012 I dag morges var den mye sterkere enn den noen gang har vært, men er den positiv? Eller blir den postitv kanskje i løpet av dagen?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Hvis test streken er NESTEN like mørk som kontrollstreken, så er den ikke positiv enda, men på vei til å bli det. Så da ville jeg testet igjen i ettermiddag
Symbio Skrevet 26. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2012 hmm ingen bilde kom med på den forrige.. Prøver igjen
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Den er ikke positiv desverre, men vent å se for snart vil den bli det. Her er min positive EL test
Symbio Skrevet 26. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2012 Takk for svar. Tok en ny i ettermiddag. Fortsatt ikke positiv, men kunne sverget på at jeg kjente stikkinger i høyre eggleder tidligere i dag. Hmm
Hhns Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Fikk positiv test i dag, så da kom det bare litt senere enn antatt tok siste pille i november, men har ikke fått skikkelig regelmessige sykluser enda.. trodde jeg hadde landet på 32 dager, men nå må jeg være tilbake på ca 36..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå