Gå til innhold

Nå er det sagt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her fikk nære venner og kommende besteforeldre vite det i uke 7-8 :) Poste det på facebook tror jeg nok ikke jeg kommer til å gjøre før jeg har vert på ordinær ul, hvis jeg i det hele tatt gidder å gjøre det da.

Ellers har folk fått vite det litt etter litt når vi har truffet på dem.

Nå er jeg 16+2 :)

Okei :-) Jeg ville vente med å fortelle det til jeg hadde hørt hjertelyd.. og føler meg ganske trygg daa.. Synes det er spennende på en måte å dele det på facebook også jeg da, har en del venner og kjente som bor langt unna oss så :-) Det er gøy å fortelle det da.. ;D

Besteforeldre på morssida fikk vite når vi fant det ut, pga at de er lege/sykepleier. De på farssiden fikk vite etter et par uker, samme som søsken. Venner har fått vite litt etter litt, alt etter hvilken situasjon jeg har vært i (alkohol/kjøtt osv). har fremdeles ikke sagt det til de fleste og det er ikke helt offentlig. Tror ikke jeg kommer til å legge det på Facebook. Er 17 + 2. Men så har vi vært gjennom mye forferdelig vi ikke orker helt å snakke om også...

Synes det er spennende på en måte å dele det på facebook også jeg da, har en del venner og kjente som bor langt unna oss så :-) Det er gøy å fortelle det da.. ;D

Forståelig :)

Her har vi alle de nermeste i nærheten, så vi fikk fortalt dem det ansikt til ansikt. Så alle som "trenger" å vite det vet det allerede, så føler ikke trangen for å dele det med alle jeg har på facebook. De får jo tidsnok vite det uansett ;)

Ja det er utrolig gøy å fortelle den gode nyheten til andre, og se hvordan de reagerer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...