Snømusa2013 Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Testa først for 2 dager siden, og da skimta jeg en lys lys rosa strek, og i dag var den sterkere. Men, jeg lurer på om noen her har opplevd å teste falskt positivt eller bruk av Ovitrelle eggeløsningssprøyte? Leser at den kan gi falskt positivt resultat i opptil 10 dager etter den er satt. Og nå er det 12 dager siden jeg satte den.... Hva tror dere??
bamby Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Den bør være borte! Ytterst få sitter den i opptil 14 dager, det er nevnt på CFCs hjemmesider!
Snømusa2013 Skrevet 25. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2012 Okei, da begrenser jeg jubelen enda noen dager :-)
Håpefull38 Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Hvis det er ovitrellen som sitter i, så ville nok ikke streken blitt sterkere 2 dager etter! Vet at min satt i 11 dager på ett forsøk. Men jeg sier nå: Gratulerer
Snømusa2013 Skrevet 25. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2012 Tusen takk! Tenker jeg drar på legekontoret på mandag og får tatt en blodprøve, da får man hvertfall riktig svar! Hadde ALDRI trodd det skulle gå denne gangen..... Fikk ikke EL mens vi var i Køben, og dagen før vi skulle reise hjem så ville de ha meg inn på ultralyd. Den viste at folikkelen bare var 15 mm. Vi hadde egentlig et tidlig fly hjem neste dag, men vi ble enige om at jeg skulle sette Ovitrelle kl 8 neste morgen og komme inn for insem. kl 13. Fikk endra flyet, så vi reiste hjem på ettermiddagen i stedet. Glad vi valgte å bli og prøve da!! :-) De sa at det egentlig var et skudd i blinde på denne måten, men da har det jo blitt blink her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå