Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg vet jeg ikke burde klage, men... Jeg er gravid igjen.. Første babyen er 9 måneder og selv om det er utrolig koselig med baby, er jeg redd for at jeg ikke kommer til å klare to så små. Sønnen min tar all tid og oppmerksomhet jeg har (og det er selvfølgelig helt greit), men jeg fatter ikke hvordan jeg skal mestre dette altså.. Noen som har så tette barn her? Er så redd at eldstemann skal føle at han mister mammaen sin litt, siden jeg vet hvor tidsoppslukende en liten nyfødt baby er.. Noen erfaringer? Tips? Råd?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Hei!! Jeg ble også gravid når minste var 9 mnd.. Det er altså 1,5 år mellom de.. Og har kun gode erfaringer! Skal sier at minsten var/er utrolig krevende, så man må passe på å sove mens de sover på dagen. Hvertfall hvis du er hjemme med de samtidig, for det var jeg!! I dag er de 2 og 3,5 år, det er noe jeg helt klart ville gjort igjen, og de har mye glede av hverandre, dog litt krangling Nå er nr 3 på vei, så det beviser vel sitt at det ikke var så gæærnt å ha to tette LYKKE TIL!! Ta ting som det kommer, så ordner det seg
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg vet om ei som nettopp fikk sitt femte barn. Fikk tvillinger i fjor i juni, og ble da gravid igjen da de var bare et par måneder. Vet at hun er her inne også. Kanskje hun har noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå