Gå til innhold

Drømte at jeg var på UL og det ble gutt

Anbefalte innlegg

ÅÅ sÅ koselig.

SÅ gøy Å endelig vite kjønnet. HÅper jeg fÅr vite det :) <3

ja det var utrolig kjekt, Å veldig kjekt at det er en gutt pÅ vei =)

Kjenner jeg gleder meg pÅ dine vegne, skulle gjerne gÅtt pÅ ny ultralyd =)

Fortsetter under...

Oi, spennende at flere drømmer om kjønn, visste ikke at der var så "vanlig" ;) Jeg har drømt at det blir gutt to ganger!

Har en gutt fra før og dette svangerskapet er helt motsatt av forrige, så pga det har jeg tenkt jente, men ingen sterk magefølelse. Forrige gang "visste" jeg at det var gutt før ul, men kan ikke huske at jeg drømte kjønn.

Spennende å se om jeg er sanndrømt ;)

Måtte Google det og fant noen artikler (feks denne: http://m.klikk.no/foreldre/barnimagen/article488081.ece) som sier at man får motsatt av hva man drømmer..

Det hadde jo vært litt ekstra hyggelig med en jente her, men er egentlig det samme :) Prøvde ringtesten, da ble det jente, men klarer ikke helt å tro på den :P;)

Hvor lenge varer den ordinære UL egentlig. De private er alltid så korte føler jeg

Vi var på privat klinikk men vi var henvist da, vi var der i ca 30 min, 20 minutter med dvd opptak av hele ultralyden.

Fikk med 7 bilder og en dvd =)

Annonse

Jeg drømte at jeg fødte ei jente for tidlig i ei fontene på et torv i forrige svangeskap :P Drømte noe lignende flere ganger. Og jaggu kom ikke jenta mi for tidlig og. Her forrige uke drømte jeg at jeg fødte ei døfødt jente, helt forferdelig, men det skal ikke skje! Drømt flere ganger om jente denne gangen og. Blir spennende å se, UL om en uke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...