Gå til innhold

Drømte at jeg var på UL og det ble gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morro å høre at det ikke bare er meg som drømmer sånne ting :P

Har selv drømt at jeg fikk vite at det var jente på ultralyden, og at tårene trillet av glede.

Har også drømt at jeg fødte ei jente, som fikk masse lyse krøller :)

Selv sier magefølelsen at det er en gutt.

Så det blir spennende å se hva det blir :P

Sant det :) Kribler også etter å kjøpe inn babyklær, er ikke særlig mye man finner i kjønnsnøytrale farger.

Navn har vi faktisk noenlunde funnet til begge kjønn (jeg har funnet navn, og sambo har sagt seg fornøyd med dem :P ). Men blir vel plutselig litt forandringer på navnene etterhvert tenker jeg.

Annonse

Er merkelig med sånne drømmer og magefølelser og sånn. Jeg husker med førstemann så var jeg aldri i tvil om at det var jente og det stemte! Nå har jeg hatt guttefeelingen og jommen kommer det en gutt denne gangen! Kjempe gøy når magefølelsen stemmer:)

Med førstemann drømte jeg lyseblått og at legen sa : han skal få en sønn. Dette stemte. Med num to håpte jeg på jente men mannen min var sikker på gutt og det ble det. Er veldig spent nå. Vi håper jo på jente og føler det men det er nok en gutt;)

Jeg drømmer også bare lyseblått om nettene. :) Har bare funnet guttenavn. Har så sterk magefølelse at jeg nok kunne begynt å handle inn gutteklær med en gang. Men må nok vente to uker til før jeg evt får vite. Håper den ikke gjemmer seg på ultralyden. :)

Annonse

Forrige svangerskapet drømte jeg bare blått og det ble en gutt.Denne gangen drømmer jeg bare rosa klær og min avdøde slektninger som forteller meg at det kommer en jente.Blir spennende dette her,men nå er det slik at jeg har bare sanne drømmer da.Er litt heldig sånn sett.Tror nok at det er en liten tulle der inne :)

Jeg drømte også at jeg ventet en gutt, for mange uker siden. Har lest på nett at i en undersøkelse som ble gjort på nettopp dette, fikk 90% av de som drømte kjønn før ul riktig som drømmen.. Og riktignok, her kommer det en gutt til, bekreftet på ul forrige uke :) Hadde håpet på jente siden jeg har en gutt fra før, men koselig blir det :) Og kanskje blir det 3 etterhvert også. Klarer ikke slippe jentedrømmen enda kjenner jeg.. ;)

Noen andre som skal til UL SNART? Og har hatt en slik drøm? Skal 4 mai :) spennende

Jeg skal på ultralyd i morgen, drømte tidlig i svangerskapet at det var en gutt men magefølelsen sier jente.

Er så spennende, men i morgen vet vi sikkert =)

Titter inn fra 1. trimester. Har hatt sterk magefølelse på gutt i begge mine forrige svangerskap- og drømte om det. Jeg har 2 gutter:) Nå har jeg jentemagefølelse, men tenker at jeg kommer til å få gutt igjen, tror liksom ikke på at det er mulig at vi kan lage jente......Jeg får vente på en drøm, he-he!

Heldig som skal allerede. Du må skrive hva det ble i morgen da:) er spent

Det ble en gutt =) Så rart siden magefølelsen var så sterk på jente =) Fantastisk syn å se spiren sparke inne i magen og gnidde hendene opp i ansiktet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...