Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontroller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 nå, og går over til kontroller hver 14. dag. Skal bare gå til jm nå. Legen jeg har er superkoselig, men hun gjør ingenting annet enn å måle magen og bt. Doppler vil hun ikke bruke fordi hun mener det er unødvendig! Har mast meg til det flere ganger da, men. Velger uansett å gå til jm disse siste ukene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går hver 4.uke (er 34+3 i dag), men etter neste kontroll blir det hver 14.dag..

Skrevet

Jeg går til jordmor hver fjerde uke som i de standard retningslinjene anbefaler. Var i uke 24, 28 og 32 og skal i uke 36. Etter det blir det vel annenhver uke eller etter behov:)

Er i tillegg innom legen nå og da, men hun sjekker meg aldri siden JM tar seg av det. Er der for å fornye sykemeldinger og da blir det bare en muntlig sjekk av tilstand + blodtrykk :)

Skrevet

I Uke 35 i morgen og nå blir det hver uke til kontrol for meg. Går På blodtrykks medisin.

Skrevet

Tror at det som er vanlig er kontroll en gang i måneden fra 12 uke og hver uke etter uke 36 eller 37.

Skrevet

Går til kontroll 3-5 ganger i uka og begynner å bli gaaaanske lei! Men bare fire små uker igjen! :)

Skrevet (endret)

Har gått hver 4. uke fram til uke 36, og hver 2. etter det.

Var på siste kontroll hos jordmor i går 39+0, neste er overtidskontroll på sykehuset 40+6.. Håper jeg ikke kommer så langt :wub:

Endret av Rina venter maijente :)
Skrevet

UL hver 14 dag pga tvillingenr, og jordmor eller lege 1gang i mnd.

Skrevet

Går hver 14 dag til ul pga tvillinger. Og så går jeg en gang i uken utenom det for å måle bt og urin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...