Gå til innhold

Er det mulig å være sååå sentimental??!

Anbefalte innlegg

Fy søren jeg er så flau nå, jeg griner for ingenting, og i dag strømmet tårene når jeg leverte 2 åringen i barnehagen, fordi han var så lei seg..! Og jeg er ganske sikker på at de ansatte i barnehagen la merke til det også! Syntes så synd på han, for han har plutselig blitt så lei seg og sår når jeg leverer han om morningene, vet ikke helt hva dette kommer av, om det er utrygghet eller bare trass. Uansett så må det jo bare gjennomføres og det er jo helt håpløst av meg å gråte av dette! Andre som er i samme situasjon?!

Jeg begynner også å gråte av tanken på å være borte fra toåringen min (som snart blir 3), selv om det er fordi jeg skal på hyggelige jenteturer. Er det mulig... Hormonene tar overhånd!

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene om det! Jeg er ganske sentimental til vanlig, men nå er det jo verre enn verst!! ;)

Gråter for den minste lille ting... Husker godt i mitt forrige svangerskap...så et dyreprogram på TV hvor en ku kalvet, og tårene spruta!

Stakkar, synes ikke du er så oversentimental jeg da, hadde nok felt noen tårer av det selv tror jeg, til og med uten å være gravid ;) Det er jo aldri noen god følelse hvis barnet ditt gråter fordi du skal dra, hvertfall ikke hvis han ikke pleier å være slik. Det er nok helst en fase, og går deg nok til etterhvert skal du se :)

Gjest mangebarnsmamma

Jeg er også lettrørt for tiden. Og lettsåret. Og lettsliten:/ Sånn er det bare; alle som har noe erfaring med svangerskap, skjønner den:D Men det kan være ganske slitsomt og flaut, da. Jeg har hele livet hatt lett for å gråte, også i situasjoner med bare fremmede, men i svangeskapene blir det ekstra "ille". Jeg satser på at folk ikke oppfatter det negativt...

Ha en glad dag:)

Jeg gråter også veldig lett nå.. Igår tok jeg bussen, og så viste jeg ikke at dem hadde endra reglene til at det ikke lenger går ann å kjøpe 24 timers bilett på bussen.. ( Man må kjøpe det i byen, hvilket er veldig dumt, for da må jeg jo først betale 40 kr. for å komme meg te byen.. ) Men hvertfald, så sa hun bussjåføren veldig strengt til meg at det var nå sånn det var og at jeg fint bare hadde og betale en billet.. hun så streng ut på meg og jeg bare kjente tårene presse seg på.. forta meg å betale, og gikk ned bakerst i bussen mens tårene trilla ned kinnet mitt..

Var jo ikke fordi jeg måtte betale, men fordi hun var så sinna for at jeg i det heile tatt kunne finne på å spør om å få kjøp en slik billet da jeg kom på bussen.. :( Og så ble det ikke noe bedre av at jeg etterpå oppdaget at jeg hadde glemt morgenurinen hjemme på komoden.. ( skulle te legen ) Da strømma tårene enda mer..

Annonse

jeg sitter nettop og skrik over en episode av trinny og susanna opdrag norge! :P hehe.. blir lidt godt når hormonnivået blir mindre etter fødsel.. MEN Jeg kommer altid til å være mere sentimetal.. det er bare slik det er når man har fått barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...