Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en som snart er 8 mnd. Han har funnet ut at han skal sove maaaange timer....om han får sove oppå meg. Jeg sover når han ligger der istedet for at han ikke sover. Dette er noe vi skal jobbe med snart, men lurer på kan det være farlig i forhold til krybbedød at han ligger på magen på brystkassen min? Han ble faktisk ikke ammet engang i natt siden han sov så godt....

Neste spm: Han begynte med fast føde ca 1 1/2 mnd siden. Spiser nå 3-4 måltid pr dag. Han sier fra når han er mett, men har begynt å gulpe igjen...er det vanlig? Skjer stort sett når han ligger på magen, men har også skjedd ellers også.

Og siste: Han spiser og ammer bra, men har ikke lagt på seg noe særlig i det siste. Han gulper ikke så mye at det skulle ha noe å si. Mulig det er fordi han er så aktiv?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Tror ikke det å ligge på brystet ditt er farlig, du våkner nok om det er noe galt :-) Så lenge du sørger for at han har hodet til siden og det ikke blir for vamrt da....

Når det gjelder gulping er det akkurat det samme for os. Han kan gulpe alt opp igjen når han ligger på magen. Kjenner mange som gjør akkurat det... Tror rett og slett det er fordi dert kommer press på magen :-) Vi lar gutten vår ligge litt på ryggen når han har spist - om han ikke vil ligge kan du kanskje sette han litt i vippestolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...