Gå til innhold

Mareritt hver natt :(

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg igjen av mareritt og denne gangen føltes det altfor ekte ut.

Sliter med mareritt når jeg er gravid, og denne gangen drømte jeg at plutselig at min mann mishandlet meg. Kløyp, sparket, slo, lugget og tok telefonen min før han dro ut av huset. Jeg hadde plutselig gjemt en tlf under tv-benken som jeg brukte til å ringe mammaen min, og han kom og så at jeg brukte tlf men da kom mamma til oss og reddet meg..

Det føltes så ekte ut at når jeg våknet turte jeg ikke å krype inn til han.

Verste drømmen hittil ja! :(

Drømmer dere noe særlig??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143930888-mareritt-hver-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer masse, og har relativt ofte mareritt. Underbevisstheten jobber som bare det. Har to ganger drømt at det var standard prosedyre og et samfunnskrav at man måtte avlive et av sine barn når man fikk et nytt. Trenger ikke ha studert psykologi for å skjønne den hehe. Tror det er helt normalt å drømme mye under svangerskap. Mange tanker og følelser som det jobbes med for å forberede oss :-)

Hei!!

Drømmer også ofte mye vondt. Handler stortsett om at sambo'n er utro og gir f.. i barnet i magen og meg. Ikke noe godt, men han er klar over at jeg drømmer slik. Han har ofte våknet av at jeg ligger og gråter i søvne.Da er det veldig godt å kjenne armene hans rundt seg.

Men det er jo helt normalt å ha vonde drømmer under et svangerskap.

Hadde ikke mareritt i forrige svangerskap...ikke vonde drømmer eller rare i det hele tatt. Denne gangen er det annerledes. Jeg drømmer mye og våkner av det mange ganger hver natt. Ikke direkte mareritt, men ubehagelige drømmer som virker veldig ekte.. Håper det ikke utarter, høres utrolig slitsomt ut å ha så kjipe drømmer som det der!

Annonse

Hadde ikke mareritt i forrige svangerskap...ikke vonde drømmer eller rare i det hele tatt. Denne gangen er det annerledes. Jeg drømmer mye og våkner av det mange ganger hver natt. Ikke direkte mareritt, men ubehagelige drømmer som virker veldig ekte.. Håper det ikke utarter, høres utrolig slitsomt ut å ha så kjipe drømmer som det der!

Ja , tok litt tid før jeg klarte å skille mellom våken og drømmetilstand i natt!

Jeg går generelt i søvne og prater veldig mye i søvne så har gjort mye rart i søvne kan man si:p

Jeg er ganske distre som person og drømmer stadig at heg glemmer å si ifra på jobb ar jeg må ha permisjon, glemmer å melde fra til nav osv.. Og så glemmer jeg babyen rundt forbi. I byen, på kafe eller på butikken. En gang drømte jeg fakisk at jeg glemte at jeg hadde termin og ble kjempeoverrasket da jeg plutselig så at jeg hadde stor mage og skulle føde. Mannen hadde heller ikke lagt merke til den voksene magen.. Litt komiske drømmer! Det morsomme er at konklusjonen blir alltid den samme: det ordner seg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...