Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Har kjĂžpt en Emmaljung city cross, hvilken bag lĂžnner detvseg Ă„ velge til ?
solstrÄle- g09 og ?12 Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 (endret) City bagen er den du klipser pÄ vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city nÄgen mens babyen er liten Endret 25. april 2012 av solstrÄle- g09 og ?12
liss24 Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Har citycross selv, og er ikke i tvil om at jeg ville valgt citybag. Vet ikke hvordan prisen pÄ hardbag er, citybag var ca 2100kr tror jeg. Grunnen til at jeg valgte det er at man fÄr en stÞrre/ bredere bag, etter mine ÞyemÄl da. Du kan jo sjekke i katalogen eller pÄ nettet at dette stemmer. Vognen blir ogsÄ en hel del lettere med denne lÞsningen. Men, hadde jeg vÊrt deg hadde jeg dratt til en butikk og sett pÄ begge to.
Leelo Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Jeg bruker citybagen, er veldig fornÞyd med den, den er stor og romslig og kan brukes lenge hvis man Þnsker det. Min er 6,5 mnd, kommer nok til Ä bruke den ca 1 mnd tid til i alle fall, hun hadde sikkert fÄtt plass lenger ogsÄ, men kommer til Ä begynne med sportsdelen sÄ hun fÄr komme opp og kikke litt.
Leelo Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 KjÞpte forÞvrig min city bag brukt, pleier ligge en del pÄ finn til rundt 1000 kr, og de er i fin stand, blir jo ikke sÊrlig slitt:)
Vogndilla Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 City bagen er den du klipser pÄ vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city nÄgen mens babyen er liten  Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker pÄ da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver Ä velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.  Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.
solstrÄle- g09 og ?12 Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 City bagen er den du klipser pÄ vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city nÄgen mens babyen er liten  Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker pÄ da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver Ä velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.  Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.  Stemmer det ja mÄ lÊre meg Ä ikke svare pÄ innlegg fÞr jeg er skikkelig vÄken
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Hi igjen,  Enig i at city bagen er finere. Eneste jeg er litt skeptisk til er hvor lett den er Ä ta med seg rundt. Med eldstemann brukte vi bagen mye inne i starten da han ikke sov sÄ godt i senga, det er kanskje ikke like enkelt med citybag ?
Vogndilla Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg har citybag til lille i magen sÄ har ikke brukt den enda, men ser for meg at den er enkel Ä ta med seg rundt. Den veier jo omtrent ingenting og bÊrehÄndtakene er gode Ä bÊre i.
Vogndilla Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Hehe, vet hvordan det er  City bagen er den du klipser pÄ vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city nÄgen mens babyen er liten  Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker pÄ da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver Ä velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.  Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.  Stemmer det ja mÄ lÊre meg Ä ikke svare pÄ innlegg fÞr jeg er skikkelig vÄken
âââ Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Lisja ligger i citybagen bĂ„de ute og inne pĂ„ dagtid. Den er ikke noe pes Ă„ bĂŠre med seg inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ