kaos83 Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Er en uke til termin. jm sjekket åpning idag og det var 1-2 cm ute men lukket inne.... Hun strippet ikke bare sjekket... Etter undersøkelsen har det vært litt farge på utfloden med det har blitt mer ut over dagen og når jeg var på do kom det en del frisk blodslim... Men det var ikke slimproppen, den er gått for lnge S iden... Kan d være sånn blødning før fødsel? En tegning blødning eller er d vanlig etter undersøkelse?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 du må huske at slimproppen kan gå opptil flere ganger før fødsel den går også bygger den seg opp igjen og slik går det men når den først går rundt termin så bygger den seg ikke opp igjen
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 vet ikke hvor langt du må være på vei før den slutter å bygge seg opp igjen.. mn min gikk i uke 34 og 39 (fødte i uke 39)
kaos83 Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2012 Okei, men dette er ikke som en geleklump men masse blodig slim.... Hvor lenge etter den gikk i uke 39 fødte du?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Min slimpropp var ikke en propp, men mer som blodslim som du beskriver, som kom over flere dager fram mot fødsel.
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Jordmor sjekket meg sånn i uke 38, og sa det var helt normalt å blø litt i etterkant. Det gjorde jeg:-) Jeg har termin i morgen og ingen fødselstegn enda:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå