Gå til innhold

Rier som stoppet opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk rier fra kl. 21 på mandag kveld som begynte med konstant menssmerter nederst i ryggen også løs mage og plutselig sammentrekninger nederst i magen som gjorde veldig vondt, det var konstant i ryggen men nederst i magen kom å gikk. Jeg har virkelig ikke klart å sove i det hele tatt i hele natt, jeg hadde vondt selv om jeg sto, la meg eller sittet og jeg fikk ikke sove en time engang. Jeg prøvde å ta en varm dusj men jeg klarte ikke det engang, det var så vondt jo. I morgenen tirsdag var det litt over altså ikke så vondt som i mandag natt, jeg tror riene stoppet.

Jeg har tenkt å prøe med sengekos og bryststimulering i natt kanskje jeg får tilbake riene. Er det noen som har opplevd dette og hvor lang tid tok det før dere kom til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å oppdatere, nå har jeg rier igjen og jeg har ikke tatt tiden på de men de er ikke veldig veldig sterke men ganske ubehagelige og samtidig får jeg haaard mage, jeg håper det ikke gir seg opp og jeg håper at det går over til fødsel.

Skrevet

Krysser fingerene ;) Lykke til!

Skrevet

Nå har jeg stått opp men bare murringer nederst i magen :o håper det går over til kraftige rier utover dagen

Skrevet

åå så spennende .. merker jeg begynner å glede meg til dette(er bare 33+4 og førstegangsfødende).

lykke masse til ;)

fortell oss el meg ;) hvordan det går :)

Skrevet

Lykke til, du får prøve å ikke tenke så mye på det, kanskje ting skjer da..

Skrevet

Jeg hadde det sånn for 2 uker siden, holdt på i nesten en uke.. Riene var ikke effektive for ble ikke moden.. Har i ettertid hatt rier nå og da, men mye mensensmerter.. Slimproppen har gått flere ganger, sist gang med blod, så håper det skjer noe snart :)

Håper du snart går i fødsel :)

Skrevet

Jeg har født :))

Skrevet

Grratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...