Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Desperat etter å få meg noe jeg nå. Er sprengkåt hele dagen og onanerer hver kveld. Går bare og drømmer om at noen skal komme og ta meg. Er 35 år og merker at jeg ikke akkurat har blitt mindre kåt med åra nei.. Er singel og har en elsker, men han jobber mye borte så det blir altfor sjelden:-( Spørs om jeg ikke må få meg en elsker til ja. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAA jeg er akkurat lik! Jeg er 34 år, og har en elsker hvis libido dessverre synker i takt med min voksende mage......:/
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Er ikke det normalt? Damer kommer først på topp i sexlivet i 30 åra, mens menn som var på topp i fra tidlig ungdom av begynner å dabbe av... Mener å ha lest det! Og hørt at ingen er så desperate etter sex som damer i 40 åra He,he. Mitt beste råd blir i grunnen at du finner deg en ung elsker!!
Gjest Miryks Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Epf, jeg er i 20 åra og føler meg helt mann. Jeg benytter enhver situasjon til å komme med en tilnærmelse mot gubben for tiden. Han klager ikke, bare jeg som blir litt flau av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå