Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Begynte helt plutselig å blø på jobb i dag.. Kjentes som om jeg tisset på meg, gikk på toalettet og trusen var gjennomvåt av blod.. Det kom litt friskt blod i timen etter, så stoppet det opp.. Etter et par timer begynte det å blø igjen, ikke veldig mye, men friskt blod, nå har det nesten stoppet igjen, men fortsatt litt blod på papiret etter dobesøk. Har hatt litt murringer i magen, men ikke veldig vondt. Var på ultralyd i uke 10+3 og da så alt fint ut, hjertet banket og den lille beveget seg. Dagen i dag startet så bra, endelig i uke 12 liksom., men nå er jeg bare redd.. Hvis noen har lignende erfaringer er jeg veldig interessert i å høre hvordan det gikk med dere, good or bad..
MammaBrum Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Forrige graviditet begynte jeg å blø da jeg var 11+6, en søndag. Det ga seg i løpet av en dag ca, men jeg gikk til legen dagen etter og ble sendt på ul og alt så bra ut. Etter det hadde jeg ikke flere blødninger før fødselen
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 har du opplevd noe som helst blødninger tidligere?? jeg ville ha ringt lege bare for å være på den sikkre siden.. men det er mange som blør uten at det er noe galt...
*Smiley* Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Jeg hadde en dag med blødninger og klumper 5+3.Det gikk bra.Hvis det har gitt seg kan det være et godt tegn. Ikke vær redd hvis du får brun utflod en stund , det er vanlig etter en blødning. Du bør komme deg til ul enten privat eller med henvisning.Så får du sett hvordan det står til!
November12❤ Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Tusen takk for svar, godt å høre at det gikk bra med dere Jeg har nå fått legetime senere i dag, så da får jeg se hva det blir til... Jeg har ikke hatt blødninger tidligere, vet at mange blør og det likevel går bra, men var en veldig skremmende opplevelse... Har stoppet opp nå ja, kun bittelitt brunt utflod, så satser på at det er et positivt tegn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå