Alvepia *happy mum* Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Vurdere bassengtrening med tanke på bekken og ryggen min men lurer på om jeg skal kjøpe bikini eller badedrakt....? I badedrakt føler jeg meg ikke helt komfortabel men så lurer jeg på om bikini blir lite ? Hva syns dere?
anonym91 Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 eg bruker bikini men med en liten shorts i tillleg føler meg ikkje komfortabel med badedrakt heller
Alvepia *happy mum* Skrevet 24. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2012 Sitter å ser på nettet etter litt forskjellige ;-) hehe... ja bikinier
MissDawn Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Jeg kjøpte badedrakt på Den kule mage og er fornøyd med den. De hadde mange forskjellige og la også merke til at de hadde tankinier. Da kan man jo bytte ut overdelen med en vanlig bikini når man ikke er gravid feks. Bassengtrening er forresten helt fantastisk for kropp og sjel!!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg kjøpte en på Kappahl tror jeg det var... Med truse og singlet til... Da kan magen bare vokse og den har fortsatt plass....
Leirha Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Jeg har alltid brukt badedrakt uansett gravid eller ikke, når jeg erinne i basseng. Men det er kanskje fordi jeg syns det er rart å bruke bikini inne. Og ute bruker jeg kun bikini, for der syns jeg det er rart å bruke badedrakt, hvis det er sol da. Men så er jeg rar, så ikke tenk på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå