Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal etter planen ha AIH nr.2 nå snart. Stimuleringen var vellykka sist gang, og jeg fikk ett fint egg, akkurat som de ville. Brukte da Femar og Gonal-F. Denne gangen ville de likevel teste bare Femar, og på UL på syklusdag 11 i dag hadde det ikke skjedd noen ting. Ble utrolig skuffa og lei meg. Holder til på Porsgrunn, og de har visst en der som har erfaring med bruk av Femar fra England. Legen min visste ikke så mye om det, men sa hun stolte på det han mente. Han ville gi det 5 dager til, for ofte kunne det visst plutselig skje noe etter noen flere dager. Blir ny UL på mandag da, men kjenner jeg er litt motløs. Noen som har erfaring med stimulering med bare Femar? Jeg har forresten PCOS.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143930774-femar-fors%C3%B8kskanin-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :) Har bare truffet Kahn og en damelege. Liker sistnevnte veldig godt og førstnevnte ikke fullt så godt. Folk sier han er hyggelig, men med spesiell humor, men når man smiler og sier hei, og fyren bare kikker apatisk på deg, synes jeg det bare blir frekt....

Annonse

var også hos Kahn på konsultasjon, han stod å glodde på oss lenge på avstand, med islender på, jeg trodde han var en vaktmester!! skal visst være en av landets fremste, men ja utrolig mekelig type!!! etter det har jeg ikke hatt noe med han å gjøre... har også hatt ekerhovd på uttak/innsett, visste ikke når jeg var der hva han het eller at han var litt "kjent", alt gikk så fort. vi får håpe de gjør underverker neste gang;)

Var hos Ekerhovd i dag. Har visst vært hos han tidligere også, men visste ikke navnet. Liker han aller best der, er så rolig og utrolig koselig :) Eggene var fortsatt små, men hadde vokst litt, og slimhinna var bedre.. Ny UL om en uke og fortsatt et lite håp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...