Gå til innhold

Seng fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en seng fra Ikea? Eller, en madrass blir det kanskje? Skal kjøpe derfra nå og bor laangt unna så har ikke mulighet til å "test ligge" før kjøp ..

Skrevet

Vi har en Sultan Skaun madrass. Denne er fast, så det spørs jo hvilken fasthet dere vil ha.. Men vi elsker vår. Har overmadrass også. Som ramme har vi Brimnes med fire store skuffer under :)

Skrevet

Akkurat den senga skal jeg også ha! Er den ganske høy eller? og er det mye plass i skuffene? jeg kunne tenkt meg en ganske myk seng, men ikke for myk da :)

Skrevet

Ville gått for en medium-madrass tror jeg. De myke blir fort veldig myke og de harde veldig harde. Lettere å etteerjustere med en god overmadrass etterpå om det trengs. Vi har Sultan Skaland rammemadrass, Sultan Fonnes polyetermadrass og øverst en Sultan Tårstad overmadrass. (Polyetermadrassen har vi lagt til pga sengen vår er veldig lav og det ble så klønete å komme seg ut av den =P ).

Men du kan jo ta å prøve ut madrass-velgeren til Ikea da:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/bedroom/10609/tab/sultan_madrassguide/#lnk-2-1

Lykke til! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...