Gå til innhold

Et av to spennende døgn igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på svar ang HCG blodprøve som jeg tok i går, skulle vært ferdig i dag, men fikk beskjed at det ikke blir før i morgen..

Legen min kjente på magen, og sjekket etter fosterlyd, men i og med at jeg er litt rundere enn jeg skal, så var det vanskelig å finne ut noe. Hadde dessuten begynt å blø litt når hun tok GU på meg. Men det er ikke mye.

Hun regnet på det, og jeg er muligens 16 uker på vei..

Er sånn småspennende..mamma går og lurer på om hu skal bli bestemor, så da håper jeg for hennes skyld også:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stackare förstår hur du känner dig.

Tog Hcg prov i går och min läkare ringde idag och sa att det inte stigit så mycket som det borde och att jag måste in på undersökning så snabbt som möjligt. Ska dit i morgon bitti....

Hoppas att det går bättre för dig. Lycka till

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

Vet inte om det är helt omöjligt att det är en normal graviditet även om det inte hcg dubblar sig helt normalt????

för 2 veckor sedan hade jag 857 och i går hade jag 3000 så det har ju inte stigit så super mycket.. :(

Skrevet

Jeg er ikke gravid da:( og jeg fikk faktisk mensen..veldig kraftig mensen og..blør igjennom alt og har hatt veldig vondt, noe jeg ikke har hatt på årevis..

Skrevet

Uff, det var leit.. Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...