Gå til innhold

Noen som har opplevd MA?

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold-80
Skrevet

Har nettopp hatt en MA... Gått galt for oss 2 ganger nå!:(

Noen som har noen positive opplevelser med en vellykket graviditet etter MA?

Vi har ei frisk jente fra før på 4år.:)

Hva skjer videre om det går galt en gang til tro? Utredning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Jeg hadde en MA mellom nr. 1 og 2....ble oppdaget i uke 14!

Har fått 5 friske fine barn uten problemer etter dette! :)

Klem! :)

Skrevet

Jeg har hatt en SA i uke 5, og en MA i uke 18 et halvt år etterpå. Da var jeg kjemperedd for ikke å kunne få barn... Etter det har jeg fått 3 gutter og nå er en jente på vei! Tror ikke du skal bekymre deg! Lykke til videre! :)

Skrevet

Jeg hadde MA i uke 18 første gang jeg var gravid, men neste svangerskap gikk helt uten problemer og jeg har nå en jente på 2.5år. Prøver nå på nr 2.

Hvis du skulle oppleve enda en MA så ville jeg bedt om utredning, jeg tror at når du opplever 3 på rad så går det innunder habituell abort og da vil de sjekke deg for å se om det er noe spesielt som kan forårsake dette.

Overlegen jeg snakket med etter min MA sa at det var uhyre sjelden at man opplevde 2 MAer på rad - men dersom det skjedde igjen så ville de følge meg opp ekstra nøye neste gang jeg ble gravid (altså 3dje gangen).

Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 10 i sommer, er nå gravid i uke 30, alt ser ut til å gå som det skal denne gang ;) Så dere får det til skal du se ;)

Skrevet

Jeg fikk påvist MA i går :-( skal ta medisinsk abort hjemme idag. Håper det går fort til vi blir gravid igjenn og at det går beste gang. Denne opplevelsen under jeg ingen..

Gjest Østfold-80
Skrevet

Tusen takk for svar.:) Godt å høre at andre har fått det til igjen etter ma opplevelser!

Trur ikke jeg takler en 3gang med dette!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...