Gå til innhold

føler meg så tykk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mer enn 6+1 på vei å føler meg som en flodhest

Jeg er i følge lege 160 høy å veier 70 kg.. I følge BMI utrekning så er jeg overvektig..

Nå er magen oppblåst 24/7 og alt ser fælt ut på meg.. Noen andre som har samme følelsen ?

Vil tilføye at jeg faktisk er godt trent, men har en ørliten mage. Har store kraftige fotball lår, men kondisjonen min er super ! Hvilepuls på 60.

Må bare få ut frustrasjonen min !! Mannen er borte å ingen vet at jeg er gravid, så har ingen til å trøste meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Kjenner meg godt igjen. Skikkelig oppblåst og har vært det et par uker nå. Jeg er 8+4 på vei. Er nok litt mer overvektig enn deg da jeg er 155 høy og 77 kilo. Normalvekten min er på ca. 73 kilo, så jeg har allerede gått litt opp. forrige svangerskap gikk jeg bare opp 5 kilo totalt, så dette lover ikke bra...

Olabukser er et mareritt om dagen, de klemmer veldig på magen. Har bare to bukser som er behagelige å gå med på jobb for tiden.

Skrevet

Jo takk,aner ikke hva den egentlige termin datoen min er pga fikk aldri mens tilbake etter pilleslutt...Men er kanskje 6 uker eller noe,og jeg SER gravid ut...Har magen nå som jeg hadde når jeg var 11/12 uker sist!!!

Det er såpass at jeg stopper opp hver gang jeg ser speilbilde av meg ... :0S Men skal til lege imorgen så finner ut mer da,mannen min påstår tvillinger men uansett skulle jo det ikke ha vært mage så tidlig...

Skrevet

bra det ikke bare er meg.. Er ikke så gale med en gang jeg står opp, da er magen nesten flat, men utover dagen eser jeg ut ! Har bare tjukke mage, ingen gravid mage hvertfall :/ Men det er jo tidlig ennå..

Vi får trøste oss med at hvordan vi ser oss selv ofte er verre enn hvordan andre ser på oss. Som en fotograf sa til meg en gang ej påpekte at jeg hadde dobbelthake på alle bilder

" Jeg la ikke merke til noen dobbelthake, men utstrålingen din". Så de ordene er en liten trøst nå for tiden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...