Gå til innhold

dere som aldri får gaver av kjæresten deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn når dere har jubeleum, eller han er på reise osv.

får dere store eller små gaver ved bursdager?

jeg har aldri fått gave av kjæresten min, og nå har jeg snart bursdag. vi har bare vært sammen i 8 måneder da. men jeg lurer så felt på om han kjøper noe stort og fint, eller en bitte liten ting... hehe

han er apselutt ikke gjerig sånn til vanlig.

Skrevet

Vi gir ikke bursdaggaver heller... kanskje du ikke får noe? ;-)

Skrevet

Vi gir ikke bursdaggaver heller... kanskje du ikke får noe? ;-)

hehe.. ja, det kan faktisk hende. for han har snakket mange ganger om bursdagsgaver, som om jeg skal få. men det har han gjort med andre ting også, også blir det liksom ikke noe av. tror ikke det er vond vilje. bare at han ikke tenker sånn på det. og jeg vil ikke be om gaver, for da er det jo ikke noe stas å få.

hm... om jeg ikke får bursdagsgave, da skal jeg ta det opp. for han har fått mange gaver av meg... hehe *barnslig*

Skrevet

Fikk ikke bursdagsgave før vi bodde sammen.Da fordi jeg forlangte det;)

Skrevet

Fikk ikke bursdagsgave før vi bodde sammen.Da fordi jeg forlangte det;)

hehe... huff... jeg skal også forlange gave om jeg ikke får.. hehe..

rett og slett fordi det hadde vært så koselig å ha et smykke eller noe som var fra han.

han sa at han skulle kjøpe micro til meg, siden jeg ikke har det. men jeg sa at det ikke var kjæreste gave og da lo han masse og syns jeg var søt :P

Skrevet

Jeg fikk veldig fine gaver i starten, de første årene.

Men etter vi fikk barn og felles økonomi, har jeg sagt til han at jeg ikke vil ha noen gaver. Det vi har gjort er å slå sammen gaven, og kjøpt oss noe fint til mange tusen kroner. Tv, digital fotoapparat, bil, osv.

Kan hende jeg får en liten oppmerksomhet som en hudkrem, konfekt. Det er hyggelig selv om han ikke må.

Jeg håper du får en oppmerksomhet. Vi damer er jo så lette å finne noe til. I hverftall er jeg, blir glad for alt jeg får. Mye jeg setter pris på, trenger ikke være dyre ting.

Skrevet

Fikk kjole første året , valgt selv.. år 2 overasket han med diamantsmykke:-):-):-)

Skrevet

Fikk kjole første året , valgt selv.. år 2 overasket han med diamantsmykke:-):-):-)

jeg vil også ha diamntsmykke :) snille kjæresten din :)

Skrevet

Jeg får aldri gaver ellers, bortsett fra blomster en gang han skulle ut og fly fordi han trodde flyet kom til å ramle ned. Men jeg får fantastiske julegaver og bursdagsgaver. Jeg er veldig flink til å snakke om hva jeg ønsker meg, da :)

Jeg blir snart 30, og jeg skriver fortsatt ønskeliste til jul, og til denne bursdagen. Den inneholder alt fra billige ting til dyre ting jeg ikke tror noen kommer til å kjøpe, og info om atjeg blir gald for alt annet også. Jeg sørger selvsagt for at han får en kopi :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Fikk kjøkkenmaskin i fjor, året før fikk jeg ingen gave. Men i år overrasket han med å gi meg tulipaner på morsdagen og orkidè til valentines :-O Aldri hendt slikt før, så jeg reagerte automatisk med å spørre hva han hadde gjort galt :-P Men neida, han hadde ikke gjort noe galt, han ville bare gi meg oppmerksomhet, ikke pga de bestemte dagene, men fordi han syntes han har all grunn til å gjøre opp for dårlige handlinger tidligere, blomst var kanskje ikke det mest "hipp hurra" men jeg gjør meg flid med å holde orkidèen i live (tar drepen på pantene mine innen en uke) for det er trossalt noe han har valgt ut for å gi meg, og de to forige årene fikk jeg aldri noe annet enn julegave ;)

Skrevet

Vi har bursdag mer eller mindre samtidig, og kjøper en fellesgave sammen. I fjor ble det en grill, aner ikke i år. Mannen blir 30 og bør få noe stort, synes jeg...

Gjest Miryks
Skrevet

Smykker, øredobber, dvd'er om jeg ønsker meg det, Wii, klær.

Han er sjelden bortreist, og de få gangene han er, så er det på besøk til foreldrene eller på militærøvelse.

Skrevet

Dårlig mes blomster. men får nattanuss og " jeg elsker deg" hver dag:-)

Skrevet

Dårlig mes blomster. men får nattanuss og " jeg elsker deg" hver dag:-)

ja altså. det var ikke meningen og klage på kjæresten min heller altså. han er verdens beste og viser masse kjærlighet og omsorg. gaver er nok bare ikke hans greie. så jeg tar det litt med humor.

samtidig som jeg jo er litt barnslig også, og ønsker meg en gave... hehe

Skrevet

Kjæresten min er veldig flink! :) men så er jeg ganske så flink selv også da.

Her har jeg fått alt mulig. For ganske ofte blomster, klær, sko, interiørting som jeg ønsker meg, fikk diamantsmykke når vi hadde vært sammen i ca 1mnd:p Og fikk diamantring første jula vi var sammen. Etter det har det vært iphone, kamera- ja.. Alt mulig:)

Kysser meg ALLTID før han legger seg.

Snill og god mann! <3<3

Skrevet

Jeg håper du får en ordbok av ham.

Skrevet

Kjæresten min er veldig flink! smile.png men så er jeg ganske så flink selv også da.

Her har jeg fått alt mulig. For ganske ofte blomster, klær, sko, interiørting som jeg ønsker meg, fikk diamantsmykke når vi hadde vært sammen i ca 1mnd:p Og fikk diamantring første jula vi var sammen. Etter det har det vært iphone, kamera- ja.. Alt mulig:)

Kysser meg ALLTID før han legger seg.

Snill og god mann! <3<3

snille mann :) det er fint når man blir satt ekstra stas på :)

jeg er flink med kjæresten min altså. han får ofte små gaver av meg. men jeg tror ikke han bryr seg så mye... hehe men jeg syns det er litt koselig å gi også da, og han blir jo litt glad og litt flau.

Skrevet

haha.. det har jeg faktisk fått. eller han prøvde å overtale meg til å bruke hans gamle tlf med retteprogram i stedet for min uten... hehe.

Skrevet

Samboeren min er dårlig på det med gaver i grunn. Men han har i det minste forstått at det er ikke rare greiene jeg forlanger. Et kort til bursdagen er godkjent hos meg. Det hadde også vært godkjent at han laget en god middag til meg.

Er ikke så mye som skal til... :)

Men skulle ønske han var litt flinkere med sånne ting.

Hadde en gang en samboer som var veldig oppmerksom på sånt, og det var veldig koselig. Kunne komme ut i bilen om morgenen når jeg skulle på jobb, så låg det gjerne en lapp på rattet der det stod "Elsker deg" f.eks. Jeg kunne finne små søte lapper over alt. Han kom flere ganger hjem med sånne småting som armbånd, smykke (som ikke kostet mye). Blomster fikk jeg også flere ganger. Nesten så det ble litt mye...

Sånne mannfolk er nok i fåtall.. Dessverre funka ikke resten med denne fyren.

Veldig glad for at jeg har den mannen jeg har nå :) Til tross for hans elendige sans for å gi oppmerksomheter..

Skrevet

Sjaluuuuuu!

Skrevet

Jeg får ting støtt og stadig av min kjæreste. klær, smykker, blomster. Han er veledig generøs. Men det jeg setter mest pris på er at han er generøs med følelsene sine også. Fine kjæresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...