Gå til innhold

Monky!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du begynt på andre forsøk? Jeg venter på mensen, som kanskje kommer overrraskende snart, virker som denne syklusen kan bli veldig forkortet. Så skal jeg igang igjen, og lurer på om vi kanskje ligger relativt likt i løypa?

Hvordan er innstillinga di til ny runde - gruer du deg, eller gleder du deg mest? Jeg føler meg fortsatt skjør og sårbar, men skal lukke øynene og hoppe i det. Ingen vei utenom!

Lykke til, tenker på deg! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LURIFAX!!!! jeg skal begynne på spray neste fredag; 4 mai, sprøyter 23 (tror jeg) og ul 1 juni... min mensen ble 5 - 6 dager forsinket desverre:( jaja..

kan være vi kommer ganske likt, hadde vært koselig under omstendighetene;)

jeg gruer meg mye, mest av alt redd for å ikke få noen egg! livredd for hvordan jeg evt skal takle enda ett nederlag om det går dårlig... men som du sier man må bare stå på!

håper du får mensen veldig snart og at alt går bedre denne gangen:)

koselig å høre fra deg, tenker på deg også!!

klemklem <3

Skrevet
:) Hei igjen søta! Så godt at du har planen klar, det høres ut som det er en spennende og krevende tid vi begge har foran oss. Kan med hånden på hjertet si at jeg aner de samme følelsene om neste forsøk, og gruer meg til nedturen som jeg føler vil komme. Klarer liksom ikke å tro på at dette noengang vil kunne gå, men det er vel en forsvarsmekanisme som setter inn. Ingen kan love noe som helst når det gjelder biologi - kun tiden vil vise hva som skjer! Krysser fingrene for at det blir flere modne egg for deg denne gangen, hører jo fra de fleste at det hjelper å skru opp mengden hormoner. Stor klem! :)
Skrevet

får håpe at alt går etter planen ja:) du må holde meg oppdatert på hvordan du ligger an også! det er så mange motstridende følelser, Så utålmodig på å omme igang, men gruer til bivirkninger og mer venting, Håper på positivt men redd for å håpe for mye.... ja karusellen er i gang;)

satser på at økt dose blir verdt det:) tusen takk gode du, bare få mensen nå så er du snart igang;) ;)

klemklem :)

Skrevet

Lover å holde deg oppdatert, hold meg oppdatert du også! :) Så godt å gledegrue meg sammen med deg! Stor klem til deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...