lykkeliten1 Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Har et spørsmål nå som jeg har kommet i uke 36. Siste uke kom det en lys brun stripe midt på magen fra mellom puppene og ned til navelen liksom om dere skjønner... Kom liksom ganske fort, i løpet av et par dager. Den er ganske lys og ganske smal. Hvorfor kommer denne og hva kan det bety?
BABY-JENTE Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det er bare hormoner :-) Jeg har en sånn stripe, har hatt det ganske lenge. Jeg husker ikke hva det heter, men det er iallefall helt normalt. Noen får det, andre ikke :-)
lille-my-april Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Fødselsstripe kaller en det. En skal kunne se på den hvor langt en er kommet faktisk. Har ikke fått denne selv men.. Veldig vanlig
eaglebeagle Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Det er en stripe man egentlig har alltid, den bare synes bedre under svangerskapet da man ofte produserer mer pigment pga hormoner. Jeg har synlig stripen alltid, også når jeg ikke er gravid. Det samme har datteren min, hun er bare tre og åpenbart ikke smelt på hehe. Den heter Linea Nigro når den er mørk, og kommer av økt melatoninproduksjon under svangerskap.
lykkeliten1 Skrevet 24. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2012 Er det slik det er ja! Takk for info kloke damer! Ok, da skjønner jeg litt mer. Men det sier ikke noe om man kommer til å føde tidlig eller noe slikt? Det er "bare" hormoner og pigmenter liksom?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Linea Nigra: http://en.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå