Gå til innhold

I dag skal jeg endelig på ordinær ultralyd!

Anbefalte innlegg

Måtte utsette pga mannen var på jobb i utlandet, er i dag 19+3-vel dvs frem til det motsatte er bevist etterpå ;-). Er ikke så redd for at ting ikke er bra siden jeg har vært på ultralyd før, men er veldig urolig kjenner jeg! Alle er så opptatt av hvilket kjønn det er og siden det er et dusin fettere og kun en kusine i familien føler jeg nesten litt press på å trylle fram en jente... vet en del blir skuffa om det er gutt. Tror jeg er litt hormonell i dag, for dette er jo ikke noe man kan styre, og alle blir jo glad for et friskt barn uansett kjønn, men får litt klump i magen fordi spesielt svigermor(selvfølgelig;-) har gitt så klart uttrykk for sitt ønske nå for tredje gang- og jeg har skuffet med to gutter fra før;-) Men dette blir veldig spennede altså!!! nesten så jeg håper det er en gutt på trass, he, he...

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye med vel overstått ul :)

Vi valgte å ikke vite kjønn og er veldig spent på å se hva det blir.. Her er svigers besteforeldre til hele 12 jenter og ingen gutter så er stor spenning på hva som skjuler seg i magen min.. Er mitt første barn så har flere "forsøk" på å komme med en gutt ;)

Spennende! Vi valgte også å ikke vite kjønn første gangen, men siden jeg har risikosvangerskap og hadde ultralyd opp til to ganger i uka i perioder, ble det nesten litt slitsomt å ikke vite det, så de to neste gangene valgte vi å vite kjønn. Jeg har to veldig forskjellige gutter fra før både i utseende og gemytt, og jeg gleder meg sånn til å sehva slags personlighet vi skal få lov til å være foreldre til denne gangen !!!!! Lurer jo veldig på om han vil ligne på noen av de andre gutta også. Jeg er mørk og mannen lys så foreløpig har vi fått en mørk og en med brune øyne og lyst hår. kanskje det kommer en blond en med blå øyne nå?! Min far har bå øyne så jeg har gener for blått selv om jeg er veldig mørk selv. Jeg gleder meg så mye mer nå etter vi fikk vite kjønnet- kanskje for at det blir mer virkelig og konkret. vært å handlet litt fint i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...